Ik heb vanochtend foto's gemaakt van Laura, en ik zou graag commentaar en tips hebben over de techniek / posities ed. Ik weet dat ik nog niet zo goed ben, maar daarom wil ik ook graag tips.
(sorry ik was nog niet klaar) en de composities vind ik ook niet echt goed, van de 4de foto vind ik de compositie wel redelijk goed alleen had je je camera nog iets meer naar rechts moeten houden, dan had er ook geen stuk teen gemist. ook moet je er op letten dat je horizon recht loopt. verder vind ik het best leuke foto's, vooral doorgaan met oefenen.
Jaa. Je horizon vliegt nogal . De composities zijn niet echt spetterend, maar de vierde heeft inderdaad wel wat . De achtergrond trekt iets teveel aandacht, omdat de lucht zo 'scherp' is. Misschien had je beter wat meer kunnen scherpstellen op het meisje. Verder vind ik ze leuk hoor. Vooral dooroefenen en verschillende composities proberen etc.
Leuke foto hoor zoals al meer zeiden proberen meer scherp te stellen op het meisje want dat lijkt mooier met een waziger achtergrond dan komt zij zeg maar meer naar vooren in de foto