[verhaal] een onbereikbare liefde

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

KayC

[verhaal] een onbereikbare liefde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-05 12:48

Let op, dit is mijn eerste verhaal, ik heb wel gedichten enzo geschreven maar met verhalen heb ik niet echt ervaring, dus wees een beetje lief En dit is nog maar een klein gedeelte, de rest komt later als er vraag naar is.

DjunDjun schreef:
Nico is al tijden verliefd op het mooiste meisje van de school, Naomi. Wat zou hij haar graag in zijn armen nemen. Maar zou zij ooit wat in hem zien?

Op een maandagochtend zit Nico slaperig voor zich uit te staren tijdens de wiskundeles. Het weekend is net geweest en Nico en zijn vrienden zijn net uitgeweest. Nico heeft een leuk meisje gescoord waar hij mee heeft gezoend. Maar zoals Naomi, nee zo is ze niet. Hij begint de hoop op Naomi op te geven. Zou ze ooit wat in hem zien? Hij is maar een normale jongen, vind hij van zichzelf. “Nico! Leg deze som eens uit en zit niet zo te dromen”. Nico’s wiskundeleraar schudt hem wakker. “Euh ja dan doe je..” Maar dan komt Naomi binnen en is Nico helemaal de kluts kwijt. Ze ziet er weer schitterend uit in haar strakke zwarte rokje, hoge zwarte laarzen en haar sexy roze topje waar haar borsten zo mooi in uitkomen. En dan haar gezicht wauw! Ze ziet er niet eens slaperig uit! Ook al heeft Nico haar zaterdagavond de hele avond zien dansen in Discotheek ‘de Zwijmel’, ze ziet er even prachtig uit als anders met haar stralend blauwe ogen en die lippen, oohh, echt om te zoenen.. “Nico!” Ruw wordt Nico weer uit zijn droom gehaald. “Jij zou iets uitleggen..”. Nico probeert zijn gedachten even weg te dringen en gaat verder met zijn uitleg. Al gaat dat heel moeilijk met het uitzicht op Naomi’s heerlijke ronde kont..
De volgende dag moet Nico alweer vroeg opstaan. Vreselijk, die wekker elke ochtend zo vroeg. Maar met de gedachte aan Naomi is ie snel uit bed, enne zijn kleine man was ook al vroeg wakker. oliebol nu moet ie weer nieuwe lakens gaan pakken. Nog even een andere boxershort aan, een leuk shirt en zijn nieuwe jeans en hij is klaar. Zou Naomi mijn nieuwe jeans leuk vinden? Flitst even door zijn gedachten. Ach vast wel.. Het boeit hem ook niet zoveel meer. Naomi zal hem vast nooit leuk vinden, wat hij ook aan trekt. “Zet haar uit je hoofd”, zegt hij tegen zichzelf. Maar of dat zo makkelijk zal gaan..
Op school aangekomen ziet hij Naomi alweer staan bij een groepje meiden. “Nee Nico jongen, zoek maar verder”, hoort hij van achteren. Het is Marcel, zijn beste vriend. “Waar heb jij het nou over?” Vraagt Nico aan Marcel. “Nou ze heeft een vriend Nico..dus je kansen zijn verkeken”. “Ach, ik ben allang over haar heen hoor”, zegt Nico stoer. Samen lopen Nico en Marcel naar binnen, ze moeten langs Naomi en het groepje meiden. Nico vangt iets van Naomi op; “hij is zo gespierd en zoenen kan ie echt wel!” Verteld ze trots over haar nieuwe vriend aan de meiden. Nico ziet het maar somber in en heeft nu dus echt geen zin meer in school. Het tweede uur zit ie dan ook in de hal, met z’n shagrijnige hoofd. Hij mocht even gaan ‘afkoelen’. Een mooie blonde meid loopt voorbij. “Hey Nico! Wat doe jij nou hier?”. Het is Karlijn, een meisje waar ie een tijdje mee gedate heeft. “Hey Karlijn, wat leuk je weer eens te zien”, zegt ie met een kleine glimlach. Het is toch wel een hele leuke meid hoor, die Karlijn. Ze ziet er niet slecht uit. Mooi gevormd en met klasse, ze heeft geen arrogantie, zoals die meiden uit Naomi haar groepje. “Heb je woensdagavond iets te doen Nico? We zouden wel een filmpje kunnen pakken, gewoon voor de gezelligheid”, zegt Karlijn met een sexy knipoogje erbij. Ze spreken af dat ze woensdagavond eerst een hapje eten en dan bij Karlijn thuis een leuke film gaan kijken. Nico zijn humeur is alweer wat opgevrolijkt en hij gaat de klas weer in. Achter zijn tafeltje zittend, begint hij toch te twijfelen. Hij is nog niet helemaal over Naomi heen, maar Karlijn is toch wel een hele leuke meid, maar ook weer totaal anders dan Naomi. Naomi is meer verlegen tegenover jongens, en Karlijn maakt juist graag praatjes en schaamt zich nergens voor. Dat vindt Nico leuk aan haar, Karlijn accepteert zichzelf, terwijl Naomi zich een beetje verbergt achter haar mooie kleren en dure make-up.
Nico belt aan bij Karlijn, het is woensdagavond en het is tijd voor hun eetafspraak bij het sjieke restaurant waar Nico gereserveerd heeft. Karlijn doet open en Nico weet even niet wat hij moet zeggen. Ze ziet er fantastisch uit! Ze draagt een sexy maar toch sjiek kort rood jurkje met mooie rode hakken eronder, ze heeft haar haar opgestoken en draagt een ietwat uitdagende maar toch schattige rode lippenstift. “Wauw Karlijn, wat zie jij er mooi uit”. Begint Nico, een beetje stotterend. “Dank je, Nico, jij mag er ook wezen hoor”, antwoordt Karlijn met een glimlachje. “Zullen we?” Samen lopen ze naar het restaurant, het is toch maar een klein eindje lopen.

Dus vinden jullie het wat? Dan schrijf ik meer

Thessa

Re: [verhaal] een onbereikbare liefde

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-05 13:06

Ik vind het wel een leuk verhaal
Goed te volgen, en zonder spelfouten enz.

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-05 13:11

wel leuk, maar te tsjah hoe kan ik het zeggen? "geil" geschreven vind ik
,meer is goed

bibi13

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-05 13:12

heey heey het is echt een mooi verhaal hoor echt klasse ik wil meer!!!

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-05 14:55

Je zet te vaak 'Nico' neer naar mijn smaak.
Je kunt 'Nico' ook vervangen door 'hij', 'hem' en dat soort dingen.
Verder leuk geschreven.

bibi13

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-05 15:07

meer!!!!!

priinCess

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-05 15:13

jah meeeeeeeeeeeeer

KayC

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-05 17:15

Natasja91 schreef:
Je zet te vaak 'Nico' neer naar mijn smaak.
Je kunt 'Nico' ook vervangen door 'hij', 'hem' en dat soort dingen.
Verder leuk geschreven.

Ok dat zal ik in het vervolg doen bedankt voor de tip.

KayC

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-05 17:16

bibi13 schreef:
heey heey het is echt een mooi verhaal hoor echt klasse ik wil meer!!!

Dank je maar ik ga straks op vakantie dus over twee weken komt er meer

bibi13

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-05 18:10

heey toevallig ik ga ook op vakantie vanavond naar frankerijk de dordonge over 2 weken wel weer verder schrijven dna he!!:P

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-05 11:44

Hey, wel blijven plaatsen he