Ontwerp tattoo

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Antoinette

Ontwerp tattoo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-05 22:03

Even een vraagje aan de cratieve bokkers onder ons
(ik weet niet of het hier goed staat, maar anders hoor ik het vast wel)

Eind deze maand wil ik dan eindelijk een tatto laten zetten, maar ik wil wel een beetje een orgineel ontwerp. En aangezien ik zelf niet zo creatief ben en al helemaal niet kan tekenen...vroeg ik me af of er geen bokkers waren die het leuk zouden vinden om met me mee te denken.

Het gaat om een tattoo op mijn vinger (een soort ring), dus klein.
Ik heb zelf meerdere tattoo's gezien die een soort tribal ring waren, maar als je er 'doorheen' keek nog iets anders waren. Snappen jullie wat ik bedoel?

Bijv. een tribal 'hartje', maar als je 'anders' keek waren het 2 soort van kussende duiven.
Of een tribal en als je anders keek 2 paardenhoofden (als in schaakstukken met de hoofden naar elkaar toe).

Wie lijkt het leuk om mij te helpen?

Eline

Re: Ontwerp tattoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-05 23:35

Alleen als ik áls hij gezet wordt een foto krijg

Waar ben je precies naar op zoek? Iets met paarden, duifjes of toch iets anders (als van: wat wil je laten terugkomen in je tribal. Hoe breed wil je hem hebben, wil je alleen aan de bovenkant een 'herkenbaar' iets of ook aan de onderkant, wil je hele scherpe tribalvormen of iets zachtere, rondere...

et cetera

Zamora

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-05 02:40

ik ben dan ook heel erg benieuwd naar een foto

Antoinette

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-05 13:09

Jeetje Ellende, niet zulke moeilijke vragen stellen hoor
Natuurlijk krijg je dan een foto! Die ik dan misschien ook wel op bokt plaats, zie ik dan wel weer

Goed dan het ontwerp.
Het moet wel echt in een ring-vorm zijn, dus;
iets dikker bovenop en dan dunner uitlopend naar de zijkanten
of dezelfde dikte de hele ring.

De ring hoeft niet helemaal doorlopend op de hele vinger, dus eigenlijk alleen bovenop en aan de zijkanten, niet onderop.

Tribalvormen heb ik echt geen voorkeur.
Ook qua het herkenbare heb ik geen voorkeur. Die duiven met hartje vond ik mooi.
Die met de paardenhoofden ook, maar denk dat die te groot is voor op een vinger. Ik kan vragen of iemand het ontwerp voor me heeft, maar ik ben bang van niet.

Het is zo jammer dat ik maar weinig mooie 'ringen' zie, anders had ik een voorbeeldje gehad

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-05 21:08

ik wil ook een 2e tattoo laten zetten ( heb er 1 op mijn heup ) en moet ook een originele zijn. Wel moet het iets met paarden te maken en het liefst met die van mij zelf.
Ik heb 3 paardjes en al die drie de namen beginnen met een B Misschien dat ik daar wat mee kan ofzo?
Ik wil er ook graag wat goeie ideeen bij, en een leuke plek
Ik za zelf aan mijn onder rug te denken maarja half nederland loopt met een tattoo op die plek dus vond ik ook geen optie meer.
Nouja ook voor mij alle hulp welcome
En antoinette ik hoop dat je wat moois zult vinden en zou het leuk vinden als je een foto op bokt plaatst ben erg benieuwd

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-05 18:05

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Gisteren geschetst, als je er iets tussen vind zitten kan ik eventueel dingen aanpassen en een strakkere, uitgewerkte versie tekenen. Maar goed, ik ben geen professioneel tattooartiest

FrontC

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-05 18:29

Wauw ellende die zijn héél erg gaaf!!

Antoinette

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-05 18:49

KIJK dat bedoelde ik nou!!
Helemaal geweldig!!!

Zo snel gezien (en natuurlijk nog op kleiner formaat) heeft nr. 2 mijn voorkeur.
Dat kom voornamelijk door de onderkant, erg mooi! Daarentegen vind ik van nr. 3 de dikkere lijnen ook erg mooi.

Jaa...met nr. 2 komen we zeker een heel eind in de richting! Ik laat ze nog wel even aan wat mensen zien...om ideeën op te doen en nog iets te verfijnen!

TNX! _/-o_

Quarterh0rse

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-05 19:24

mooi gedaan inderdaad ellende, ik vind nummer 3 erg leuk!

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-05 19:31

Heel mooi Ellende, ik ben ook helemaal weg van de derde!

Ben je er nou lang mee bezig geweest om dit op papier te zetten of niet?

Miem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-05 20:43

Erg mooi zeg! De tweede vind ik ook erg mooi, zou bijna zelf een tattoo op mijn vinger willen.... Ik ben al heel lang aan het denken over een tattoo die ik wil met de letters van mijn kinderen ofzo (als armband of boven mijn enkel), ik denk dat ik het maar aan jou moet vragen .