Ik heb weer een stukje, sommige kleine dingen komen uit startrek en stargate sg1. Over het stukje van Romana Prinses staat ook een deel op bokt, alleen dat is niet aangeslagen. Het heette iets als eigen startrek verhaal zoiets in ieder geval. Nogmaals, vinden jullie de titel duidelijk? Dan kan ik het laatste deel weghalen. Hier komt het nieuwe stuk, ik denk niet dat er vanavond nog een deel komt want ik moet op tijd naar bed omdat ik morgen naar mijn oma ga:
Citaat:
De volgende ochtend schrok ik wakker, want ik hoorde wolfgehuil. Ik schrok want het klonk erg dichtbij, normaal komen ze niet dichterbij dan een kilometer afstand. Ook hoorde ik minstens 3 mensen in huis, wie zou er nu bijgekomen zijn? De deur ging open en Lindy kwam binnen, ik zag nog net Ryan en een andere man vertrekken. Ik vroeg direct wie er behalve Ryan, ze antwoordde: “Oh, dat was Teal’c, hij kwam nog wat brengen. “Waar ben ik beland!” Vroeg ik, “ik snap er niks meer van.” “Hé rustig maar, het komt allemaal goed. We zullen je niets doen en over een week weet je al veel meer, ik kan je gewoon niet alle informatie in 1 keer geven, verboden door de groep en teveel voor jou. Wel zal ik je wat vertellen over de groep.” Zo probeerde Lindy mij gerust te stellen, omdat ze wat over de groep ging vertellen werd ik stil en luisterde ik. “Het begon allemaal met een meisje die Romana Prinses heette, misschien heb je wel eens van die naam gehoord. Ze werd toen ze 11 jaar was ontvoerd en meegenomen naar een ruimteschip, ruim 500 jaar later. Dit deden ze door tijdreizen. Ze wilde kijken in hoeverre en hoe snel ze zichzelf kon aanpassen aan die nieuwe omgeving. Romana heeft zich eerst flink verzet maar al snel ontdekte een Vulcan, Vulcans zijn een bepaald soort ras, net als mensen, dat ze bijzondere krachten bezat. Dit maakte haar al snel erg sterk en ze trainde ook veel. Nadat ze anderhalf jaar bij hen is gebleven, na 3 weken uit vrije wil, is ze weer terug naar haar tijd naar de planeet aarde gegaan. Aangezien ze wel mensen wilde helpen maar niet meer lastig gevallen wilde worden door journalisten is ze begonnen zich te verkleden als de zwarte gemaskerde, ze heeft veel paarden gefokt en getraind die allemaal goed luisterde, ook honden trainde ze, vooral straathonden die ze dan liet meereizen. Toen ze rond de 30 was, begon ze een meisje te trainen, zij was voor dit meisje haar nora, haar meester/meesteres. Dit meisje heet Laura Bakker en ze werd de witte gemaskerde. Ook zij trainde weer een leerlinge en zo zijn we langzaam bij jou aangekomen. We hebben nu al 34 mensen in onze groep en 3 trainers. Als we alle levende en dode paarden, honden, wolven en alle andere dieren die erbij horen optellen zijn we ver voorbij de 600 dieren, allemaal supergoed getraind en ze weten wie goed en slecht is. Ik vind dit wel weer even genoeg informatie voor jou nu, we eten nog samen wat en zullen we daarna nog wat gaan tekenen?” Eindigde Lindy haar verhaal. Ze haalde wat brood en broodbeleg en ging aan ons ontbijt. Na dat hebben we lekker nog even getekend en ik heb nog een tijdje bij haar meegekeken. Ik snap echt niet hoe zij dat doet hoor, ik heb echt geen idee.