vorige topic: viewtopic.php?f=68&t=413303&hilit=
Ik kan zelf nooit erg tervreden zijn over mijn eigen werk, maar toch post ik nu voor 1 keer een tekening.
Het is een webcam foto en dat maakt het er niet beter op maar goed. De maantjes zijn wat raar geworden op de foto en het oogje lijkt er niet helemaal goed uit te komen. Ik zal anders ook nog wel een digitale foto maken binnenkort, het papier lijkt nu ook geelig maar het is toch echt spierwit

ik heb o.a. deze foto gebruikt (nog wel meerdere foto's maar alleen deze heb ik online)

Ik ben dus niet echt tevreden en misschien dat ik nog wel het een en ander aan de tekening zal doen dus wees een beetje lief. Tips zijn altijd welkom!
Voor de duidelijkheid, het paardje is suleika (mijn merrie -fries x arabier-) ze is deze kleur geboren en ze is nu zwart. Op de foto was ze denk ik een weekje oud.
/edit
Ik heb nu ook foto's vanaf de webcam. Nu zie je ook dat de tekening iets krasserig is, gelukkig zie je dit in het echt minder tot niet. Tjah en over de maantjes ben ik absoluut niet tevreden, TIPS!?!

de maantjes stonden toen ze veulen was wel zo omhoog maar dan veel meer "donsig" en dat lukt mij dus niet..