Mijn man heeft de camera al een tijdje, maar ik begin er ook steeds meer interesse in te krijgen.
Van instellingen heb ik (nog) geen verstand, maar heb de camera even gepakt van de week om wat plaatjes te schieten.
Ben niet ontevreden over het resultaat

Leuke foto op zich, alleen het hoofd verdwijnt een beetje in het lijfje van dat beestje rechts, en links lijkt niet helemaal scherp!

Mooie scherpe foto, jammer van de afgesneden hond op de achtergrond en de bosjes

de minste vind ik persoonlijk, de zwaan lijkt niet helemaal scherp en is overbelicht!

Jammer van het afgesneden oor:D En de witte delen van het lichaam zijn ook een beetje overbelicht... En die stoel ofzo op de achtergrond...En hij lijkt niet helemaal scherp, maar dat lijkt geen 1 foto dus vermoed dat door het uploaden komt

in dat geval is dnek ik wel een hele mooie scherpe foto ... ohja mischien ook handig om het beeld zoveel mogelijk te vullen bij portret foto's.... Maar vreees niet dat iedereen het daar mee eens is

overbelicht, en lijkt verkeerd scherpgesteld (bij dieren en mensen altijd op de ogen scherpstellen!) maar kan ik niet goed zien door uploaden

hmmm ik vind het een mooie foto, rustig achtergrond maar de compositie niet helemaal mooi, het lijfje had er wat meer bij mogen staan, en mischien iets naar rechts? Verder lijkt ook deze een beetje wazig (verkeerd scherpgesteld) maar nogmaals kan ook door uploaden komen

Hele leuke foto, alleen jammer van dat geval links, had de vogeltje ook wat meer naar links geplaatst voor een wat spannendere compositie... maar ik vind hem zo (op dat linkerding na) erg leuk! Ik weet eigenlijk niet wat ik gedaan zou hebben

Hele mooie foto, iets onderbelicht en jammer van het takje!

hmm lijkt niet helemaal scherp, jammer van de afgesneden staart, de achtergrond met twee kleuren vlakken en het draad door de achtergrond, en het andere vogeltje op de achtergrond. En ik zou ook voor een andere compositie gekozen hebben...

leuke foto, jammer van die dingen inde rechterhoeken

denk dat ik dit de mooiste foto vind die er tussen zit, alleen ook jammer van die dingen in de hoeken...
er is verder niks aan de foto's gedaan wb photoshop ofzo.
Commentaar is meer dan welkom, maar maak het even niet te ingewikkeld voor me