@ Marah, ja dat is idd jammer, vind ik ook. Maarja ik kan helaas niet op karton printen.
@Sani, nee, mijn stablemates hebben geen namen. Sommige traditionals wel, maar eigenlijk is dat onzin want als ik het over ze heb noem ik gewoon de officieele naam van het model.
leuk hoor! je kan de bakrand wat viezer maken, dan neem je donker zand (met zwart krijt kun je het donkerder maken) en dan een heeeeeeeel klein beetje verdund houtlijm (droogt transparant op) op je bakrand smeren, heel dun, en dan je zannd op papier leggen en zachtjes richting de bakrand blazen. dan ziet het er een stuk minder nep uit.
Tenzij je natuurlijk op jouw manege net de jaarlijkse voorjaarsschoonmaak hebt gehad
super leuk gedaan ik heb ook zo`n 30 model paarden. vind deze breyer`s wel zo on echt, om het maar zo te zeggen er uit zien maar dat komt mischien omdat dit de kleinste zijn.
ik heb er eens een keer gezien die in een dressuur bak, schouder binnenwaarts liep en dat ik echt heb moeten kijken of hij niet gewoon echt was, ech mooi zelf de nagels van de ijzers die er onder zaten waren zo echt.