Ik heb even de hulp nodig van de crea bea's onder ons. Voor een kinderkamer wil ik op een gedeelte van een muur gouden sterren hebben. Heeft iemand een idee hoe ik dit kan aanpakken? Sjabloneren? Verven, spuiten... Zijn er misschien mooie stickers.... Wie weet wat !!??
Vriendin heeft het ooit gedaan.. Gewoon door middel van sjablonen. Sterren tekenen op karton, deze uitsnijden en vervolgens op de muur leggen, goed vasthouden en dan met een kwast de ster 'invullen'. . Is goed gelukt, moet ik zeggen. Het is wel even wat werk.. Misschien hebben ze in een hobbyzaak o.i.d. kant en klare sjablonen.. En anders kan je altijd nog die glow in the dark sterretjes nemen en op de muur bevestigen Succes in ieder geval & laat het resultaat wel zien hè, als het af is
neem in ieder geval niet van die glow-in-the-dark sterren, mijn dochter heeft ze op de muur (ze kreeg ze kado...) en ze zijn overdag erg lelijk, soort van vies groening, beetje een snotkleur, en 's nacht zie je er niks meer van, ze "glowen" helemaal niet
Als je niet zo heel crea bent, is sjabloneren echt de 'netste' manier. Kost wat tijd, maar dan heb je ook wat. Kant en klaar patronen van sterren moeten te vinden zijn, dan hoef je alleen nog goudverf en een kwast te kopen. Het is het makkelijkste om voor de randen een dikke 'afgeplatte' ronde kwast te kopen (ik dacht dat het een tamponeerkwast heette) waar je niet mee 'veegt ' maar mee 'tikt'. Zorg dat je de kwast droog houdt, dus niet te veel verf, dan kan het zeker op een muur gaan druppen.
je moet idd met een tamponeerkwast en dan met de bovenkant zeg maar er op tikken soort... dat je niet een heel gesmeert idee krijgt maar beetje korrelig... is veel mooier en je kan het natuurlijk gezellig met een paar vriendinnen doen he dan is het zo af...