Ik ben hier net nieuw, en ik wou ff een paar foto's laten zien die ik maak, helemaal geen goeie kwaliteit, maar ik zoom ze aldoor in, en dan word de kwaliteit heel slecht, (heb fujihilm finepix f402). Maar ik wil graag wat tips over de houding enzo, en storende dingen. En niet te kritisch aub.. ben ook nog maar net 14..

Nou jah, hier de foto's:
Mijn commentaar: Overbelicht...
Mijn commentaar: Overbelicht, maar dat vond ik wel een mooi effect geven: felle bloem (hele aparte trouwens

Wel slechte kwaliteit..
Mijn commentaar: wel mooi, maar niet helemaal in het midden, en slechte kwaliteit..
Mijn commentaar: deze vind ik zelf wel mooi, ook wel een beetje scherp, en geen storende dingen volgens mij.
Mijn commentaar: slechte kwaliteit..
Mijn commentaar: Bloementje niet in het midden...

Mijn commentaar: verschillende achtergronden, ik had de roos op een wit papier gelegd, en witte papieren rechtop gezet.. En, bij het blaadje helemaal aan de rechterkant zie je een hoekje van een paar boekjes ofzo liggen.. Maarrr het waren allemaal maar probeerseltjes (al vind ik foto's maken heeeeel leuk!!)
Graag commentaar, maar niet te hard aub

Groetjes Anneke

Enneh, nogmaals, die slechte kwaliteit komt door het inzoomen, tis maar een klein plat dingentje (camera dan he