Wooooooww !! Die is echt vet! Met welk programma heb je die gemaakt ??
met programma ''de handen'' denk ik
ik moest 3x kijken voor ik het zag dat het met de hand gemaakt is (is het toch??) dacht eerst dat het zo'n bewerkte mlp was, dus dit is een compliment echt prachtig!
gaaf!! ik had alleen ( persoonlijke smaak ) dat rode strikje niet gedaan. en juist iets van bladeren als strik genomen. nu heb je zo'n mooi elven paardje uit de middeleeuwen tijd.. met een rood lint in het haar.
Hihi...wederom bedankt voor de leuke reacties. Dit is een digitale tekening gemaakt met niets dan een pen die niet schrijft en een computerblaadje...hahaha....en natuurlijk nog een grafisch programa. Hij bestaat uit ongeveer 20 laagjes als je de achtergrond niet meeteld. Voor de achtergrond heb ik een foto van een dagje uit van ons gebruikt waar alles wat geen boom is uitgesjopt is....
Dat rode strikje heb ik er expres ingedaan, staat symbool voor de rode cape die haldir in de film draagt bij het gevecht om Helmsdiepte, net als de gouden schouder (nu been?)platen...vandaar...persoonlijk zou ik ook voor een groentint gekozen hebben....maar vandaar dus.