Houd er even rekening mee dat door het scannen de kwaliteit al erg achteruit is gegaan en door het verkleinen ook nog eens.. Uit de originele foto's spreekt gevoel, en dat is dát wat ik vast wil leggen

Zoals deze foto van Chukwa. De allermooiste die van haar ooit gemaakt is. Met een telelens op een afstandje gaan zitten en het eens met haar hebben over borrelen, lekkere oortjes en koekjes. (ze snapt vanalles en trekt soms echt enthousiaste gezichten enzo)

Op deze foto kon ik nog net haar altijd nuchtere blik vastleggen.. "wat mot je nou met dat klikding.."

En ook de bloemen en planten moesten eraan geloven..

De onderste rand lijkt onscherp maar dat komt doordat hij al iets uitgebloeid was.

Een mooie lichtinval op onze heg

Een paar mooie gele viooltjes. Jammer dat het door het scannen meer een gele vlek is geworden.. is op de foto niet zo.
Overigens is alleen het paarse viooltje met statief gemaakt, de rest met een stille hand

En nog even over de digitale spiegel reflex.. Ik zit te twijfelen tussen de Nikon D70s en de Canon eos 350d. De nikon heeft een glazen lens waar mijn voorkeur naar uit gaat. Daarmee krijg je betere kwaliteit. Maar de nikon heeft 6 mp en de canon 8. Is het nou misschien zo dat die 8 mp de kwaliteit van de lens 'verbeteren'? Nouja, als er mensen zijn die nog advies hebben, of juist zeggen.. neeee je moet die nemen, die is heel goed blablabla! Dan hoor ik dat graag