Even over het verhaal, het is biografisch, dat wil zeggen dat een groot deel van het verhaal waargebeurt is maar in een andere context geplaatst of wat dan ook. Ik ben ermee begonnen om alles van me af te schrijven en het te kunnen verwerken. Mensen die exact willen weten waar het over gaat, kunnen PBen.
Laat maar horen wat jullie ervan vinden!

Citaat:
Hoofdstuk 1:
“Dit is de voicemail van Pascal….” Nog voor ze de rest van het bericht kon horen verbrak Larissa de verbinding. Ze was woedend, dit was de zoveelste keer dat die hufter haar liet zitten, hij flikte het iedere keer weer! En het stomste is dat ze er iedere keer toch weer in trapte, terwijl ze diep in haar hart heel goed wist dat hij haar toch weer zou kwetsen…
Myriam zag het gelijk aan haar gezicht toen ze bij haar vriendin terugkwam. “Hij komt niet hè?” Larissa schudde haar hoofd. “Sterker nog, hij neemt niet eens op, dus hij heeft me weer laten zitten! Zelfs gewoon als vrienden kan ie niet normaal met me omgaan. Het is toch normaal als je een afspraak hebt en je bent later of je kan niet komen, dat je dan even belt ofzo om dat te laten weten?! Of verwacht ik nou weer te veel?!” “Nee dat vind ik niet, normale mensen zouden dan ook even wat van zich laten horen, maar hoe normaal is Pascal?” Daar dacht Larissa even over na. Myriam had eigenlijk wel gelijk, ze kende hem nu al zowat 3 jaar en hij bleef verbazen, zo wereldvreemd als die jongen soms overkwam… De normaalste dingen vond hij vreemd, en dingen die ontzettend vreemd waren in de ogen van Larissa vond hij juist weer heel normaal. En toch, toch bleef ze hem leuk vinden, kon ze hem maar niet uit haar hoofd zetten…
Toen ze Pascal had leren kennen, zo’n 3 jaar geleden, had ze nooit kunnen vermoeden dat hij nog zo’n grote rol in haar leven zou gaan spelen. Veertien was ze toen, ze wist het nog heel goed. Veel van haar vriendinnen gingen op stijldansen, eigenlijk mocht ze nog niet maar ze moest en zou ook op les. Daar zaten ze dan, met z’n vieren aan de kant, en geen danspartner… Gelukkig was daar Stefan, die Sanne ten dans kwam vragen. Dat had ie geweten, want de rest van de les hadden ze omstebeurt met hem gedanst, want er waren verder geen danspartners beschikbaar… Gelukkig vond ie het niet erg, en uiteindelijk had Larissa via hem haar danspartner gevonden voor de volgende 2 jaar, zijn neef Jarno. Dat was trouwens ook nog een verhaal apart geweest, hij bleek haar nogal leuk te vinden en aangezien het een jongen was van het type ‘bord voor zijn kop’ kwam ze ook niet meer van hem af… Het maakte het natuurlijk niet makkelijker dat ze zijn danspartner was, zodat ze elkaar minstens 1x in de week zagen. Hoe vaak Larissa ook zei dat ze hem niet leuk vond, hoe bot ze ook deed, hij bleef achter haar aanlopen. Het had wel 2 jaar geduurd voor ze eindelijk van hem af was, zij ging nu door naar het 4e jaar van stijldansen, en hij stopte ermee. Maar het leek wel alsof hij nog steeds niet over haar heen was, hij bleef haar aanspreken, hopen dat ze hem leuk vond… Hopeloos vond Larissa zulke figuren, maar eigenlijk was ze op dit moment met precies hetzelfde bezig…
Moet ik doorgaan?