Tiffany gaat verhuizen, ze moet naar een nieuwe buurt en naar een nieuwe school. Ze heeft het er wat moeilijk mee, ze krijgt ruzie met haar ouders en zit vaak in de problemen. Na de verhuizing wordt het er allemaal niet beter op. Totdat ze Tom ontmoet, hij zit bij haar op haar nieuwe school en ze is meteen stapel gek op hem. Ze raakt goed bevriend met Tom, vaak gaat ze met hem mee stappen, of drinkt ze een biertje bij hem thuis. Na een tijd krijgt ze toch weer ruzie met haar ouders en gaat ze naar Tom, maar dan...
De rest lees je maar

Tiffany stormt de kamer van Tom in, "Ik hou het niet meer!" gilt ze, "Ik hou het echt niet meer!" Ze barst in tranen uit, Tom staat op en zegt kalm: "Wat is er, meisie? Wat is er gebeurt?" "M-mijn moederr l-laat me nik´z-zelf doen, i-ik mag h-helemaal n-niks!" "Heb je weer ruzie gehad?"
"Ja." Een tijd was het stil, Tom verbrak de stilte en zei: "Wat moet ik er aan doen?" Tiffany veegde met haar mouw de tranen van haar gezicht af en haalde haar schouders op. "Ben je komen fietsen?" vroeg Tom. "Hmhm." Even keek Tiffany omhoog, in haar prachtig blauwe ogen was een doffe blik te zien, tranen rolde opnieuw over Tiffany's wangen.
Tom keek naar buiten en zag dat het regende, bovendien was het al donker dus hij zei:"Zal ik je fiets achterin gooien en je naar huis brengen?" "Of wat wil je?" "Nee!" "Ik wil niet terug! Echt niet, Tom."
Tom keek haar recht in de ogen angst zag hij, maar ook woede. "Wil je hier overnachten dan?" "Oke." .
s'Avonds laat zat Tiffany in Tom's bed te lezen. "Ik dacht dat je al sliep!" riep Tom, nadat hij de kamer binnen kwam vallen. "Nee, ik was aan het lezen." mompelde Tiffany. "Hee, wat is er nou?" "Niks, ik voel me gewoon niet oké, ja?!" "Sorry hoor." "Nee, laat maar. Het is mijn schuld. Ik wil gewoon normaal met mijn ouders om kunnen gaan." "Dat snap ik wel, maar hee, maak je niet zo druk. Tiffany kreeg weer traanogen. "Kom eens hier." Tom ging naast haar in bed zitten en legde haar hoofd op zijn borst. "Tom, ik weet ni..." probeerde Tiffany. "Ssstt." Tom legde zijn vinger op haar mond. "Relaxt je, laat je gaan." Hij gaf haar een kusje in haar nek en streelde haar lijf. "Nee, Tom!" zei Tiffany nou iets harder.
Tom ging gewoon door, hij pakte haar vast. "Tom! Hou op!!"gilde Tiffany "Hou je mond, kreng!" riep Tom en gaf haar een klap. Bewusteloos viel ze achterover op de bank.
En? Wat vinden jullie er van?