[verhaal] dwalend in tijden

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Vinaba

[verhaal] dwalend in tijden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-05 23:25

"Waarom ik?!" De vraag die ik mijzelf steeds maar weer stelde. Opgesloten in mijn kamertje, met de sleutel in mijn handen. Mijn handen voelden warm aan. Ik hoorde gebonk op de deur. Het was vast mijn moeder, die mijn naam riep. "Jes, doe open!"riep ze dan steeds weer. Ik staarde voor me uit. Dwaalde met mijn gedachtes, tot ik een sleutel in de deur hoorde gaan. De reserve sleutel. Ik stond op van mijn bureaustoel en ging achter mijn bed tegen de muur zitten. Daar was mijn moeder dan. "Jes, wat doe je nou?!" "Ik weet niet mam, ik was met mijn gedachtes verdwaald." "Nou kom maar gauw aan tafel dan je vader is razend." Ze gaf me een zoen op mijn voorhoofd. Mijn moeder was lief. Integenstelling tot mijn vader die om elk dingetje boos werd. Ik liep zachtjes de trap af. Daar stond mijn vader voor me...

Bloos

Ilsiie

Re: [verhaal] dwalend in tijden

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-05 15:58

heb je tijd?? kwil meeeeeeeeeeer Lachen

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-05 16:14

Meeer!!

Mich_elle

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-05 21:19

Om eer;ijk te zijn vindt ik dit niet zoon heel leuk verhaal maar dat kan ook kmomen omdat het een begin is ofzo of dat ik iets gemist heb!!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-05 21:35

ik kan er niets over zeggen, maar 'met je gedachten verdwaald' ?

loopt niet lekker! Lachen

schrijf je door?

Vinaba

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-05 19:54

ik zet er binnenkort stukje bij Lachen

bedankt Lachen

Vinaba

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-05 20:29

"Jes, waar was jij?!" "Uhh, Boven in mijn kamer." "Ik had je 5 maal geroepen." "Okee, ik was even met mijn gedachten weg." Ik gind maar zitten aan tafel. Mijn moeder keek me even aan en ging ten eten. Mijn moeder keek me weleens vaker aan, maar nu was het anders. Het was een blik die zo dwars door me heen ging. Opeens stond ze op. "Waar ga je heen Madrias?"vroeg mijn vader met zijn kille stem. "Ik heb geen trek." Ze liep naar boven. Ik wist dat er wat mis was. Gelijk begon mijn vader met; "Jes, ik heb zitten denken, ik denk dat ik je een tijdje het huis uit wil." "WAAT?!" "Ik word moe van je, ik dacht laatst nog aan vroeger, jij was zo vrolijk." "En nu ben ik niets meer? Wil je me alleen vrolijk zien?" "Nee, dat is het niet Jes, maar ik ben bang dat ik doordraai als ik het nog zo langer moet aanzien." "En Mama wat zei zij dan?!" "Zij wilt het beste, en ik vind dat het beste is als je het huis voor een tijdje uit gaat." ...

as_trid

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-05 21:21

meer meer *LOL* vind het echt super

Vinaba

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-05 15:42

haha bedankt Bloos
er komt zo meer Lachen

Vinaba

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-05 15:55

Ik stond op, ik had het niet meer. Ik liep naar boven en smeet de deur dicht. Ik keek uit het raam waar ik mezelf zag als klein meisje spelend met mijn vader op de glijbaan. Woest was ik. Zou het mischien gekomen zijn omdat, ik ouder was en nu minder leuke dingen deed? Nee dat was het zeker niet want, mijn zus was wel gewenst. Mijn zus was succesvol, had vrienden, ging uit dus was gelukkig. Nouja, volgens mijn vader dan. Maar omdat, ik dat allemaal niet deed betekende het toch niet dat ik niet gelukkig was? Mijn vader schaamde zich ook voor mij toen ik een jaar of 12 was. Ja, die keer weet ik nog goed. Ik liep met hem door de stad, hij vertelde opschepperig dat ik 12 was en hoogbegaafd. En toen hij dat vertelde begon die andere man te lachen. Mijn vader keek om en zag me, met vogeltjes praten en met vogeltjes aan het springen. Vol beschaamte pakte hij mijn hand en sleurde me mee naar huis. Daarna mocht alleen mijn zus nog mee naar de stad. Was ik maar de andere tweelinghelft, ja die mijn zus is...

Veirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-05 17:55

Tot nu toe wel cool; verder gaan dus!

Vinaba

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-05 19:29

haha bedankt Lachen