[TEK] Eenhoorn

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sooff

[TEK] Eenhoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-05 17:45

Ik heb vandaag een Eenhoorn getekend, dit is de eerste keer dat ik zoiets maak, dus wees een beetje vriendelijk met commentaar. Hij is ook nog lang niet af & hij moet nog ingekleurd & de achtergrond enzo. Ook zijn de foto's van slechte kwaliteit, ik heb helaas geen scanner. Vandaar dat op sommige foto's de kleuren ook heel raar zijn, in het echt is dat dus niet zo. Ook was het niet mijn bedoeling om een realistisch paard neer te zetten, maar meer een beetje tekenfilmachtig.

Afbeelding
Het lichaam

Afbeelding
Het hoofd & het voorlijf

Afbeelding
En nog een keer, de achtergrond is nog niet ingekleurd alleen lijkt het hier wel zo.
Ook het donker & licht is heel anders op de foto's, in het echt zitten er niet van die grote vlekken en oningekleurde stukken.

Ik wil wel graag tips, maar hou er in je commentaar rekening mee dat ik nog maar 14 ben Knipoog
Laatst bijgewerkt door Sooff op 23-05-05 17:48, in het totaal 1 keer bewerkt

Wendy15

Re: [TEK] Eenhoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-05 17:47

Ehm, volgens mij klopt de eerste foto niet helemaal... Verder wel heel leuk gemaakt Ja

Sooff

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-05 17:49

Wendy15; hihi ja ik had nog de eigenschappen van een andere foto staan Bloos Nu klopt 'ie overigens wel Lachen

halibut

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-05 18:00

Ik vind m leuk hoor. Ik heb jaren zo getekend, ik begin nu te leren wat meer te tekenen zoals dingen echt zijn. Maar toch val ik graag nog terug op deze 'stijl' Knipoog

kizz_rianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-05 20:22

Hij's erg mooi, leuk gedaan ook met schaduweffecten.
Vind de manen en staart erg goed gelukt, zo lekker 'zwevend'.
Het hoofd is alleen niet erg sprekend, het hoeft niet realistisch te zijn, maar op deze manier is het hoofd nogal... langwerpig ofzo. Verward Komt geloof ik een beetje door de vorm van de neus.

Sooff

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-05 16:07

Het hoofd wilde inderdaad niet echt lukken, ook het oog is nogal simpel gemaakt vind ik zelf, maar ik wilde eigenlijk nu vooral het hele lichaam laten kloppen. Ik heb hem expres erg lange benen gegeven voor het fantasie-paard-effect Knipoog