Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Kyno schreef:Ik vind hem ook leuk.
Het enige wat me opvalt is dat de tekening me totaal niet aan een Andalusiër doet denken, maar misschien komt dit ook wel door de foto?
rink schreef:dank je amanda... het oog is idd wat moeilijk maar ik heb geprobeerd er wimpers in te tekenen omdat die ook op de foto zo zijn... ik was er zelf niet zo tevreden over... het neusje klopt ook... hij heeft hem gedraaid waardoor je een heel klein randje van de andere neusvleugel ziet.. wat erg moeilijk te tekenen was, maar liet ik die weg dan leek het net of hij een stuk neus mistemaar ik ben het geheel met je eens... tips voor de volgende keer
![]()
hij is getekend met een uhm van der linde hb potlood![]()
niks bijzonders dus
Jallist schreef:Bedankt voor de tip! Ik had al wel, maar dat was ranzig spul. Kga morgen na school even langs de kantoorwinkel.
Oja over de tekening, waarom ik niet echt aan een andalusier denk is omdat ik de lichte ramsneus een beetje mis. Dat vind ik altijd wel typerend bij andalusiers. Maar kan ook aan mij liggen hoor
Jallist schreef:Kan best hoorIk vind t altijd wel bij een anda passen, kweet eigenlijk niet waarom. Mooi paard heb jij trouwens, zonder ramsneus