Op vakantie in Turkije heb ik deze foto's genomen. Ze zijn gemaakt met een simpele Fuji digitale camera en niet bewerkt. Ik zou wel willen weten wat de kenners er van vinden
Laatst bijgewerkt door Eline op 14-05-05 21:54, in het totaal 1 keer bewerkt
Ze zijn wel heel klein om er wat zinnigs over te zeggen. Van wat ik kan zien zijn het heldere, duidelijke foto's van een prachtig stukje natuur, mooie kleuren ook
Ik heb een [tag] in je titel toegevoegd, voortaan zelf aan denken aub (zie topic 'de bedoeling)
Ze zijn zeer zeker mooi en waarschijnlijk een super tijd om aan terug te denken. Ze zijn inderdaad wel heel klein, heb je geen grotere versies of kun je die niet online krijgen ?
Hele mooie foto's! De takjes vind ik op sommige foto's wel een leuk effect geven, maar soms zijn ze idd wel storend. Ze zijn wel wat klein, heb je geen grotere versie ?
Ik weet niet of jullie via deze link op de site kunnen komen, maar ik probeer het maar even. Als je hier op de foto's klikt, worden ze groter. Sorry voor de tag, doe ik meestal wel maar eventjes vergeten Bedankt voor het commentaar tot nu toe!