(GZ) wie kan mij helpen???

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

gekkesies

(GZ) wie kan mij helpen???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-05 09:56

hoihoi!! nou effe een vraagje, is er misschien iemand die zo gek is om voor mij (of eigenlijk voor een vriendin Bloos ) een lief gedicht te schrijven? het zit namelijk zo: zij is echt mijn aller liefste, leukste, schattigste (alles wat maar pos. is Haha! ) vriendin, maar ze heeft het op dit moment heel zwaar met vanalles, en ze zit nogal met zichzelf in de knoop Verdrietig en ik wil haar heel graag helpen maar ik ben zelf niet zo poetisch aangelegd dus vandaar de vraag of iemand anders dat mss voor me wil doen?? Bloos

Mlies

Re: (GZ) wie kan mij helpen???

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-05 10:49

Ik denk dat je vriendin het veel leuker vindt als je het zelf schrijft, ook al is het niet fantastisch Lachen Dat is veel persoonlijker, dan dat een onbekende iets schrijft Lachen

gekkesies

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-05 10:54

hej, ja dat is misschien ook wel! ik heb het wel een beetje geprobeerd maar het maakte eigenlijk niet echt duidelijk wat ik haar ermee wilde zeggen Bloos daarom dacht ik dat als iemand anders mss een gedichtje kon schrijven o.i.d dat ik er inspiratie uit kon halen ofzo of het een beetje kon mixen met mn eigen Knipoog ik ben namelijk egt een RAMP met dichten Nagelbijten / Gniffelen en ze verdient wel een mooi gedicht Tong uitsteken maar evegoed bedankt voor je reactie Haha!

Jettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-05 11:33

Ik ga met Mlies mee, dat was ook meteen mijn eerste reactie toen ik je vraag las. Wel een paar tips:
- Lees gedichten hier op bokt, dan kan je kijken wat je zelf een mooie opbouw vind.
- Denk goed over de eerste zin(nen) na, dan gaat de rest vaak makkelijker.
- Probeer woorden niet te herhalen. (tenzij dit hoort bij je opbouw)
- Gebruik niet te lange zinnen.

Als je een gedicht geschreven hebt, kan je deze ook op bokt plaatsen, en tips / commentaar krijgen hoe je je gedicht kunt verbeteren.

Succes!

gekkesies

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-05 11:35

dankjewel!! ik zal zkr wat met jullie tips gaan doen Haha! ik zal eens wat proberen te maken als ik straks thuis ben (ga nou eerst ff hobbelen Clown) iig bedankt!! Pling