[Tek]Paardjes

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Lisjah

[Tek]Paardjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-05 16:45

Heb enkele tekeningen ingescant(heb het opgegeven,want de scanner scant maar de helft in,waardoor er oortjes of lijfjes missen Boos! )

1.Afbeelding
Dit moest een manegepaard onderin worden,maar nu lijkt ie meer op een stripfiguurtje. Clown

2.Afbeelding
Hier is het achterlijfje weg en een deel van z'n oortjes*gooit scanner tegen de muur*.Een dat lijntje boven z'n neus ben ik nog vergeten uit te gummen Bloos

3.Afbeelding
Heb ik van een kussen overgetekend,de hals vind ik minder,en normaal moest het paard iets anders staan maarja.

4.Afbeelding
Een slapend fries paardje,maar het lijfje is eraf,net zoals de oren(die ik 10 opnieuw moest tekenen omdat zo niet lukten).

Ik en scanners gaan niet zo goed samen geloof ik,bij de vorige was het ook al zo Sigaar .

Allejandro

Re: [Tek]Paardjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-05 16:53

Leuk Ja

Daihyo

Re: [Tek]Paardjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-05 07:53

Ik vind vooral de derde erg mooi!
De eerste 2 geef je zelf al aan dat het een beetje striptekeningen zijn. De laatste kloppen de verhoudingen niet echt. Bijvoorbeeld het neusje dat te kort is. Ook de manen zijn niet mooi.
Probeer wat meer met schaduw te werken, dan krijg je diepte in je tekeningen. Zeker bij die 3e wordt het dan echt een paard!!
De omlijning is dus goed, nu nog afmaken Knipoog
Maar ga vooral door met tekenen! OK dan!