[Verhaal] Paarden en Jongens.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Brechtje

[Verhaal] Paarden en Jongens.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-05 22:48

Ik ben weer een verhaal aan het schrijven. Lachen
Het is nu nog niet zo spannend, maar het moet héél spannend gaan worden!
Lees maar, en plaats aub een berichtje.

Rosalie keek naar de tv. Paarden, knetterend over de grond, in de bossen, met cowboys. Rosalie zuchtte diep. Dit is niet wat ze wilde, een cowboypaard. Maar gewoon een eigen paard, waar ze alles mee kon, en het zelf mocht weten. Zelf kwam ze 1x per week naar de manege. Maar daar waren allemaal manegetrutten, die haar soms dwongen om een sigaret op te roken. Rare kinderen waren dat, dacht Rosalie. Maar ze moest persé naar de manege gaan, want ze mocht geen eigen pony. Omdat haar vader dood is, en er is dus maar een salaris. En dat ook voor haar school, haar broertje etc. Rosalie zat op de bank, rustig naar de tv te kijken. Toen was er reclame, ze zuchtte weer heel erg diep. Haar moeder kwam de huiskamer binnen 'wat is er schat?' vroeg haar moeder. 'Niets mama, helemaal niets' en ze maakte weer een diepe zucht. Ze dacht dat ze nooit een paard zou krijgen, in haar hele leven. Het gaat al slecht op school, ze wordt gepest, spijbelt vaak, en haar moeder krijgt daar problemen, en boetes mee. Haar kat Monsti kwam op haar schoot, spinde even, en ging liggen. Rosalie aaide over Monsti. 'Gelukkig heb ik jou nog, anders zou mijn leven helemaal hopeloos zijn'. Ze keek de tv-serie af, en ging daarna boven naar haar kamer. Ze keek weer naar de paardenposters in haar kamer. Elke dag ging ze er steeds meer naar verlangen, ze kon het zo écht niet meer uithouden. In haar klas waren ook 2 meisjes met een paard, maar daar had ze ruzie mee. Ze had ruzie met iedereen, en altijd problemen. Ze ging op de computer zitten en ging chatten. Ze chatte met een hele leuke jongen, van paar straten verder op. Ze ontmoette heb, omdat ze eerst buiten de auto moest wassen van haar moeder.
De jongen wou graag met Rosalie afspreken. Maar Rosalie was verlegen, en durfde niet naar buiten met hem. Ze wist niet wat ze dan moet zeggen, en wat moest doen. Ze heeft nooit eerder echt contact met een jongen gehad. Maar de jongen deed rustig aan. Hij zei dat hij alleen wou praten, en het gezellig hebben. Want ze verveelde zich allebei heel erg. Rosalie dacht na, zij was tenslotte 14, en de jongen al 17. Ze deed het toch maar, ze hadden over 30 minuten afgesproken, op het groene bankje in het park. Rosalie ging meteen van haar computer af, en leuke kleren uitzoekoen. Nu begon ze in paniek te raken. Haar eerste 'afspraakje' het liefst zou ze niet meer willen komen, maarja. Ze had al afgesproken! Ze haalde een paar leuke kleren uit de kast, en deed een berg make up op. Ze rende naar beneden naar de voordeur. 'Schat, waar ga je heen?' riep haar moeder. 'Even naar de winkelcentrum, nieuw tasje kopen' loog Rosalie. Ze fietste naar het parkje, en ze zag de jongen al zitten. Hij heette trouwens Rik. Ze kwam langzaam, en onzeker op hem af. En...

Tips?
En moet er een vervolg komen?

Patriesja

Re: [Verhaal] Paarden en Jongens.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-05 00:00

het is idd nu nog niet spannend, maar ben benieuwd wat er nog komt, verder wel leuk hoor Lachen

whisperramse

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-05 00:11

ik hoop op meer Ja

tessyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-05 00:20

vervolg!!!!!

Brechtje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-05 10:25

Ik zal straks weer een nieuw verhaal schrijven. Lachen
Nu doet Bokt namelijk heel erg irritant.

Brechtje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-05 12:19

Oke, nog een stukje!

En Rik riep al 'Hoi' van 10 meter afstand. Rosalie klapte al dicht, ze parkeerde de fiets even. Toen ze naar Rik liep viel haar fiets om. *BAM* op de grond. Rosalie werd helemaal rood, ze liep terug en raapte de fiets op. Ze hoorde Rik lachen. Het liefst zou ze nu naar huis willen fietsen. 'Laat die fiets maar, en kom hier' zei Rik. Rosalie schaamde zich kapot. Ze legde de fiets weer op de grond en liep onzeker naar Rik. Ze ging naast hem zitten. Ze zag Rik met grote ogen haar aanstaren. 'Je bent echt mooi geworden, Rosalie' zei Rik. Rosalie voelde zich weer rood worden. 'Nou ik ben echt niet mooi hoor' zei Rosalie. Niemand had ooit tegen haar gezegd dat ze mooi was, ze kreeg kriebels in haar buik. 'Nee echt, je moet niet zo onzeker zijn, je bent echt mooi' zei Rik kalm. Rosalie lachtte een beetje. Maar diep in haar zelf werd ze steeds onzekerder. Dit was de eerste keer met een jongen, ze wist niet waar dit gesprek heen zou gaan! 'Maarja, jij verveelde je ook merkte ik?' zei Rik. Rosalie stond even naar Rik te kijken. 'Ehm, uhm, Ja.. Ik verveelde me ook' zei Rosalie treuzeld. Rik ging dichter bij haar zitten, keek Rosalie met stralende ogen aan en gaf haar een kus op te wang. Dit was helemaal raak voor Rosalie, ze werd rood, ze stotterde, en nu kreeg ze een zoen! Ze raakte bijna in paniek, maar ze durfde niet in paniek te raken. Rik bleef haar aankijken, pakte met zijn handen de hoofd van Rosalie, en zoende haar op de mond, en deed zijn tong naar binnen. Rosalie vond dit te ver gaan, dit zo oppeens! Dit ws niet het plan. Ze stribbelde tegen, stond op en rende naar haar fiets. Zonder een keer om te kijken fietste ze aan een stuk door naar huis. Ze deed snel de fiets in de tuin en rende naar binnen. Ze was helemaal in paniek, haar moeder riep nog wat. Maar dat hoorde ze niet. Ze liep naar haar bed en liet zich op het bed ploffen. Ze dacht nog na wat er gebeurde, eigelijk vond ze het leuk, dat een jongen haar leuk vond. Maar ze schaamde zich nu dood dat ze zomaar weg was gegaan, maar zoenen durfde ze écht niet. En dat durfde ze ook niet tegen Rik te vertellen. Ze ging achter de computer zitten, en zag dat Rik ookal online was. Ze wou Rik blokken, maar Rik was al tegen haar aan het praten. En...

Wat zal er gebeuren? Tong uitsteken Knipoog Dit is pas het begin van heet het verhaal, het word nog erger enz.

ruitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-05 12:26

Leuk hoor Haha!

Brechtje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-05 12:28

Bedankt!! Lachen Nog meer?

ruitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-05 12:37

Ja! Halverwege stoppen is nooit leuk Knipoog

Niekoezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-05 12:57

Meer Haha!

Sabientjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-05 14:05

Word nieuwschierig Haha! MEER Clown

Brechtje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-05 14:28

Weer een stukje! Haha!

En Rik zei via MSN: 'Hey Rosalie, ik snap het wel hoor, ik ben niet boos, je was alleen verlegen' Rosalie werd verlegen achter de computer. Maar ze was opgelucht dat Rik het goed opvatte, en via de computer praten met hem ging nog wel, maar in het echt niet. Ze raakte weer aan de praat. Rik vroeg of ze weer zouden afspreken, en dat hij niet meteen ging zoenen. Rosalie wist niet wat ze daarvan moest vinden, ze vond het vreselijk wat er net was gebeurt. Maar ook weer leuk, voor het eerst gezoend, en Rik vond haar heel erg leuk. Teminste, dat zei hij. Rosalie wou alleen afspreken, als het ergens in de stad was, en dat ze het gewoon gezellig konden hebben. En niet knus zoals van daarnet. Rosalie kreeg weer kriebels in haar buik,ze begon verliefd op Rik te worden. Omdat Rik zo aardig was, en het zo goed opvatte, en hij zag er knap uit. Ze snapte niet dat Rik op haar viel, ze vond zichzelf zo lelijk. Maar Rik vond haar mooi. Ze gingen afspreken, op een vrijdag om 2 uur in de stad, bij de bibliotheek opening. Rosalie had er ook wel zin in. In de stad kon hij haar niet zomaar gaan zoenen, en in de stad konden ze het meschien alleen maar gezellig hebben. Ze verheugde zich er al helemaal op. Daarna ging Rik offline. Toen ging Rosalie maar weer op marktplaats.nl kijken. Paarden kijken, dat deed ze altijd. Ze ging een paar haflingers kijken, welshjes, en er waren 2 hele schattige shetlanders die gratis weg mochten! Rosalie werd eerst heel blij, maar toen weer somber. Wat moet ze met 2 mini shetlanders? En de stalling moest ze ook betalen! Ze klikte de advertentie snel weg, en ging voor de lol verder kijken. Maar wat zag ze toen? Iemand in Barendecht, zocht een verzorgster/bijrijdster voor haar pony én paard. Rosalie maakte een vreugdesdansje! De advertentie was net gemaakt, en ze woont zelf ook in Barendrecht. Ze ging de persoon meteen mailen, er stond namelijk niet dat je 18 jaar of ouders moest zijn. Dit schreef ze in de mail:

Hallo,

Ik ben Rosalie, ik ben een meisje van 14 jaar oud. Wij kunnen een eigen paard niet betalen, en ik zag dat ik uw paard en pony kon verzorgen. Elke dag kan ik, dus zegmaar welke dagen goed zijn. Ik rijd zelf 1x per week op een manege, ook hele moeilijke paarden, en ik wil het heel graag proberen. Ik rijd al 6 jaar elke weeg, dus dat zijn dus wel heel wat keren. Kunt u meschien wat over uw paarden vertellen? En wat ik ermee kan doen? Ik verheug me er erg op, en ik hoop op een mailtje terug.

XXX Rosalie

*klik* en de mail was verstuurd. Rosalie kon niet wachten op een mailtje terug. Ze ging wat liedjes luisteren, en tekens naar haar mailbox kijken. Het werd al laat, en er was na een poosje nog steeds geen mail terug, dus ze besloot te slapen.

Na een paar dagen was het vrijdag. Rosalie stond op. Ze ging even sloompjes achter de computer. Toe gilde ze het uit! EEN NIEUW BERICHT!! Zou die mevrouw eindelijk een berichtje terug hebben gestuurd? Ze bekeek het, en ja hoor. Dat was de vrouw van de verzorgpaarden. Er stond in dat Rosalie langs mocht komen, en waar het adresis, en wanneer de eigenaar er altijd is. Vandaag zou ze langskunnen komen, maar dat was tussen 2 en 4 uur. Maar toen zou ze naar de stad gaan met Rik. Nu dacht ze, wat kan mij die Rik schelen? Als ik dalijk ga heb ik meschien een verzorgpaard! Maar toen kreeg ze weer kriebels in haar buik. Ze was zo verliefd op Rik, dat ze toch met hem ging afspreken, en niet met die vrouw van de verzorgpaarden. Ze mailde de vrouw van de verzorgpaarden, dat ze vandaag niet kon, maar morgen wel. En morgen zou ze er 12 uur zijn. Daarna kreeg ze een mail terug, en er stond in dat de eigenaar er dan ook was. Rosalie was helemaal gelukkig! Lekker met Rik naar de stad, en zaterdag naar de verzorgpaarden.

Lekker lang stukje Knipoog
Het is nog steeds niet écht spannend. Maar dat komt nog wel hoor!
Moet er meer komen, en wat vinden jullie ervan?

0riantje0

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-05 15:48

Ja ik vind het een leuk verhaal, en je moet zeker doorgaan... Haha!

Brechtje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-05 16:00

Meer mensen? Lachen

Niekoezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-05 17:45

Jaa,, ga maar lekker verder schrijven Clown

Brechtje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-05 18:07

ja, zal ik zo doen Lachen

Eros

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-05 18:13

meeeer Haha!

Serendipity1

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-05 18:24

Spannend Haha! Heb er zooo'n hekel aan he, als je dan niet verder kan lezen Tong uitsteken (Hint!)

Brechtje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-05 19:03

Zoals beloofd weer een stukje Lachen

Toen ging ze van de computer af. Ze keek in de kast, ze zag daar een hoop kleren, en ze kon echt niet kiezen. Ze wou er niet te sletterig uitzien voor Rik, anders zou hij haar nog een x zoenen. Ze pakte een mooie spijkerbroek en een t-shirt met erop in het glitter 'Sexy' Ze ging ook even naar de badkamer, haar gezicht wassen, wat camouflage op haar gezicht, mascara en een oogpotlood. Ze ging ook even haar kapsel in model brengen en ze vond stiekem dat ze er zelf wel mooi uitzag. Dat was de 1e keer dat ze dat vond. Ze had helemaal kriebels en flinders in haar buik. Ze hoopte nu niet dat het ging net als de vorige keer, toen ze even hadden getongd. Meteen klapte ze weer dicht. Durfde ze wel naar Rik? Ze was soms ook bang voor hem. Hij rookt, hij is een aantal jaar ouder dan haar, heeft een paar drugsmaatjes. Maar Rosalie vertrouwde hem wel, hij is altijd zo aardig tegen haar. Ze liep naar beneden, pakte wat geld en glipte de deur uit. haar moeder zag haar geen eens! Ze ging met de bus naar de stad, fietsen duurt zo lang, en dalijk krijgt ze weer dat fietsenblunder. In de bus was ze erg zenuwachtig, flinders in haar buik, maar ze had er wel zin in. Eenmaal bij de stad aangekomen liep ze naar de bibliotheek. En ja hoor, Rik stond daar weer, weer vroeger dan haar. Rosalie zag hem daar zitten, afwachtend tot ik kwam. Hij staart me weer helemaal aan met die grote ogen.. dacht Rosalie. Ze liep kalmpjes op hem af, en ze probeerde niet rood te worden. Ze probeerde zo rustig mogelijk te blijven. Eenmaal bij Rik aangekomen, sprong Rik meteen op. 'Hey schatje, we vergeten dat van een paar dagen terug oke? lekker gezellig de stad in' en zo raakte ze aan de praat. Rosalie nog steeds onzeker, en ze wist niet wat ze moest doen. Ze liep samen met Rik naar de stad. Hand in hand. Rosalie werd verlegen, maar vond het ook prettig. Ze gingen even bij de Mac donalds eten, en gingen een paar kleding winkeltjes binnen. Toen stonden ze weer bij de bushalte, Rik was met de fiets, dus hij kon niet mee in de bus. 'Het was erg gezellig' zei Rosalie zeker, ze was niet meer zo verlegen meer. Rik zei niets, hij staarde Rosalie weer aan. Hij kwam met zijn mond dichtbij de mond van Rosalie. En ze zoende, ongeveer 5 seconden langs. Na de zoen, grijnsde Rik naar Rosalie, en hij fietste weg. Rosalie wist niet wat ze moest doen! Wat was dát heerlijk dacht ze, ze was helemaal blij, en ze wou het bijna tegen iedereen vertellen, van Rik en de zoen. Ze was blij dat ze nu zekerder van dr zelf was. Die avond gingen ze weer samen chatten achter de computer. 'Kom je morgenochtend naar mij toe?' vroeg Rik. 'Je weet waar ik woon!' Rosalie was blij dat hij dat vroeg. 'Oke, maar wel vroeg, ik moet kwart voor 12 wel al weg gaan voor verzorgpaarden' zei Rosalie. En ze spraken 10 uur af, bij de huis van Rik.
De volgende dag, was Rosalie helemaal blij. Ze had zich weer helemaal opgetut, slipte het huis uit en pakte de fiets naar Rik. Ze had er wel heel veel zin in, ze was écht verliefd. Ze belde aan, en Rik deed haar binnen. 'Mijn ouders zijn er een week niet, dus dat is gezellig zo met zijn 2en' zei Rik. Rosalie vond het best, ze vond het leuk en was nog maar een klein beetje verlegen. Ze zaten op de bank, voerde een gesprek en keken een DVDtje. Rik zat heel de tijd aan de benen, en aan de kont van Rosalie, Rosalie vond dat niet zo prettig. Voor ze het wisten was de tijd al voorbij. Rosalie stond op 'Sorry Rik, ik ben al te laat, ik moet nu gaan, doei!' Rik keek Rosalie een beetje boos aan, en hij stond ook op. Hij pakte weer de hoofd van Rosalie, en ze begonnen te zoenen. 'heerlijk' dacht Rosalie. Maar Rik gebruikte nu ook de tong, en wou niet stoppen. Rosalie stribbelde tegen om te vertellen dat ze het niet leuk vond. Maar Rik gaf haar een klap voor haar gezicht, sleurde haar op de bank, ging over haar liggen en ging haar weer zoenen. Rosalie was doodsbang. 'Hij is veel sterker dan mij, ik kan niets doen!' dacht Rosalie. Ze probeerde nog een paar pogingen om hem van haar af te halen, maar Rik stribbelde tegen, en bleef haar zoenen. Hij deed daarna zijn hand in de broek van Rosalie en'

Nou, het is weer wat spannender he? Knipoog
Zet alstublieft neer wat je er écht van vind, en of er een vervolg moet komen.

ruitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-05 19:40

Niet geschikt voor alle leeftijden maar wel spannend Haha!

Mansie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-05 20:15

leuke verhaal, Maar probeer geen MSN taal te gebruiken net zo als"nog een x zoenen "

Zazoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-05 20:24

wat een gore loverboy Boos! Rosalie is wel erg penny hoor maar dat mag wel Tong uitsteken. gaat u verder aub

Brechtje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-05 21:47

Haha, inderdaad niet geschikt voor alle leeftijden. Knipoog

Kath_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-05 22:14

Meeeer!! Haha!

LiefsteIwan

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-05 22:27

Nog een lezertje Lachen begint nu idd spannend te worden.. wil graag meer lezen Tong uitsteken