de meeste ( denk ik ) weten dat ik naar india ben verhuist.
ik heb altijd een dagboek bijgehouden,en ik die best neerzetten maar dan meer als een verhaal maken weetjewel..
ik weet niet of jullie het leuke vinden om te lezen,maar ik zal de eerste bladzijde wel neerzetten.het gaat meer over hoe ik me op school voelde enz..niet echt zo van : vandaag ging ik naarde dierentuin het was heel leuk

o ja,sins ik hier woon heb ik engels gepraat,dus mijn nederlands is best slecht geworden sorry daarvoor,je mag het verbeteren maar dat zal lang duren !!

maarja..genoeg gepraat hier komt het :
lief dagboek
eindelijk zitten we in het vliegtuig,na het lange wachten.
de familie heeft ons uitgezwaait.ik heb nog nooit zoveel mensen zien huilen bij elkaar.er zijn selfs mensen die ik niet eens ken.het is net alsof je bij zo een begrafenis bent,van een ver familie lid,die je niet eens kent.je moet toch huilen,omdat iedereen huilt,en de sfeer die er hangt.nou zo voel ik me ook een beetje.het was wel erg moeilijk om afscheid te nemen van mijn opas en omas,en mijn neefjes en nichtjes.
ik zit nu net een uur in het vliegtuig,nog 10 uur te gaan.
ik ben eigenlijk nu pas bewust van wat er allemaal aan het gebeuren is,ik ga naar india,een nieuwe school,nieuw cultuur,taal,alles wordt nieuw !! sins 6 weken geleden wist ik zeker dat we gingen,maar ik heb er eigenlijk nooit echt over nagedacht.
eigenlijk is mijn hele zomer vakantie al verpest want het enige wat ik heb moeten doen is engels studeren,waar ik nu nog steeds niets van kan.en het stomme is,dat ik tegelijker tijd ook nog nederlands moet studeren,om te voorkomen dat ik het niet vergeet.ag ja,ik heb alles maar over me heen laten komen.ik heb het eerste kwartier in het vliegtuig met een foto van evi ( mijn verzorgpony) in mijn hand gezeten,en gehuilt.natuurlijk had ik afscheid genomen,maar het gevoel dat ik haar pas weer zie over een jaar is eng.ik heb net ook alle briefen en kadootjes van iederen open gemaakt.iederen heeft hetzelfde gezegt!:
pas open maken als je in het vliegtuig zit!de brieven waren heel mooi,en lang,ik heb pas de helft gelezen.ik ga nu weer verder met de andere helf,en ik zal weer schrijven als ik in new delhi,de hoofdstad van india aankom
veel liefs sanne.
als jullie het verder willen lezen,hoor ik het wel.

groetjes sanne