[foto] Het 2e paard van mijn eerste fotoshoot

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Brit

[foto] Het 2e paard van mijn eerste fotoshoot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-05 18:38

Het eerste paard dat ik gedaan had staat al op CB maar dat was niet de enige hier volgt de volgende de Haflinger:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Commentaar van mijzelf:
- Meerdere standen proberen
- Achtergrond minder aanwezig
- Meerdere achtergronden proberen
- Meer tijd er voor nemen

Marritt

Re: [foto] Het 2e paard van mijn eerste fotoshoot

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-05 18:42

Leuk!
Maar ik ben het eens met je eigen commentaar (die laatste weet ik niet, en kan ik ook niet weten Knipoog )
De laatste foto vind ik echt erg mooi!!
Bij de vierde vind ik de stand niet echt heel mooi voor als je echt zo'n 'fotoshoot' maakt.

Scotlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-05 19:22

Ben het eens met Haffiej_gurl

Brit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-05 19:28

Haffiej_gurl schreef:
Leuk!
Maar ik ben het eens met je eigen commentaar (die laatste weet ik niet, en kan ik ook niet weten Knipoog )
De laatste foto vind ik echt erg mooi!!
Bij de vierde vind ik de stand niet echt heel mooi voor als je echt zo'n 'fotoshoot' maakt.

Het was de eerste keer dat ik het deed er was nog een paard voor deze maar de eerste keer dat ik een fotoshoot voor andere doe maar als jullie tips hebben graag daar kan ik weer van leren en er de volgnede keer weer opletten

FrontC

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-05 19:34

Ik vind, ook al bij je andere foto's, dat de kleuren erg grauw zijn! Even bewerken en ze zijn al een stuk mooier Knipoog
Verder vind ik de stand van het paard erg saai, maar dat geef je zelf ook al aan!

Brit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-05 19:35

Gunufje schreef:
Ik vind, ook al bij je andere foto's, dat de kleuren erg grauw zijn! Even bewerken en ze zijn al een stuk mooier Knipoog
Verder vind ik de stand van het paard erg saai, maar dat geef je zelf ook al aan!

Ja dat vond ik ook, de lucht lijkt veel minder mooi dan die werkelijk was.. Bij de laatste foto heb ik die al veranderd

Nikkitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-05 21:54

Deze is trouwens al wel kwa standen beter ( je hebt er al iets meer gedaan ) zodat er meer verschil in de foto's zit. De scherpte is wel helemaal top, watvoor camera heb je ?

Irre

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-05 22:24

Ik weet niet wat voor camera je hebt maar je zou eens kunnen proberen of je wat scherpte ondiepte kan krijgen. Hierdoor wordt de achtergrond wat vager en dus minder aanwezig. Verder is die streep op de weg een beetje vervellend, maar ja, wegen hebben nou eenmaal strepen.
Verder goede foto's hoor!

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-05 22:28

Mooie foto's Marah Ja
Als je nou doorgeeft wanneer je eindelijk eens op Taco komt rijden Knipoog (die inmiddels al bijna Z is Tong uitsteken ) kan je hem ook als model gebruiken, hij is een ideaal paard daarvoor Ja

Quarterh0rse

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-05 09:20

Zijn leuke foto's geworden hoor Lachen alleen zorg dat er de volgende keer wat meer afwisseling in zit. de standfoto's zijn inprecipe bijna hetzelfde net als in je vorige topic.
Het is ook leuker als je naar wat verschillende locaties gaat zodat ze niet allemaal er hetzelfde uit zienlaat maar zeggen.
De laatste vind ik erg leuk maar probeer zoals Irre al zei wat wazigere achtergronden te krijgen. ik weet niet of je handmatig in kan stellen? of zet hem anders op "portrait" dan word er wat meer op het onderwerp zelf ingesteld en de rest erom heen word wat waziger.
succes ermee! verder zijn ze wel mooi scherp! OK dan!

Muzefee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-05 11:41

Zijn goede foto's!
Idd zoals veel mensen zeggen, andere posities in nemen en eens wat durfen proberen.
Verder denk ik dat de laatste foto mn favoriet is, hoewel de manen wel een beetje flets zijn.

joortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-05 13:17

De laaste foto is mooi..!
ik ga met de commentaar van de meeste anderen mee.
meerdere posities.. *LOL*

Brit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-05 15:00

Quarterh0rse schreef:
Zijn leuke foto's geworden hoor Lachen alleen zorg dat er de volgende keer wat meer afwisseling in zit. de standfoto's zijn inprecipe bijna hetzelfde net als in je vorige topic.
Het is ook leuker als je naar wat verschillende locaties gaat zodat ze niet allemaal er hetzelfde uit zienlaat maar zeggen.
De laatste vind ik erg leuk maar probeer zoals Irre al zei wat wazigere achtergronden te krijgen. ik weet niet of je handmatig in kan stellen? of zet hem anders op "portrait" dan word er wat meer op het onderwerp zelf ingesteld en de rest erom heen word wat waziger.
succes ermee! verder zijn ze wel mooi scherp! OK dan!

goed idee!! De locaties konden helaas niet anders dit was het enige mooie stukje anders waren er huizen, wegen en de manege zelf

Irre schreef:
Ik weet niet wat voor camera je hebt maar je zou eens kunnen proberen of je wat scherpte ondiepte kan krijgen. Hierdoor wordt de achtergrond wat vager en dus minder aanwezig. Verder is die streep op de weg een beetje vervellend, maar ja, wegen hebben nou eenmaal strepen.
Verder goede foto's hoor!

Ik gebruik een HP Photosmart 935 ik zal eens wat meer oefenen op de achtergrond wazig krijgen, aan die streep irriteert ik me vreselijk!! maarja dat is nou eenmaal niet anders (zal volgende keer een stukje zonder strepen uitkiezen Tong uitsteken

Bij dit paard was ik ook al wat "losser" Het eerste paard staat ook op CB en daar was ik nog een beetje verlegen Bloos Maar bij deze durfde ik al wat meer te gaan proberen.
Zondag heb ik weer een shoot in een recreatie gebied wat ik goed ken dus daar kan ik ook aan verschillende achtergronden werken en het paard uit verschillende standen nemen