Rainie schreef:Waar is je kasteel... ?
Waar ik mee begonnen was liep uit op een regel rechte ramp. Daar zat wel een (foto) kasteel bij. Dussss.... Ik heb het maar op een schilderij gehouden.
scooby schreef:Ik vind hem eerlijk gezegd wat simpel, misschien was dat ook de bedoeling? Ik vind het eigenlijk wat letters op een schilderij. De toegangskaartjes vind ik wel erg leuk.
Veel meer is het ook niet nee. Ik heb wat gespeeld met kleur, vakjes en lijntjes er in gezet, contrasten omhoog gekrikt en wat lichtpunten geplaatst.
Het gaat om een affiche he, dan kun je geen super drukke collage maken. Simpel, stijlvol en doeltreffend (aanspreken en informeren doelgroep)
MoonChloe schreef:Mooie affiche hoor. Ik vind het alleen beetje jammer van dat vage strepen/hokjes in de affiche.
Bij mij zijn ze niet vaag, vrij duidelijk te zien de afzonderlijke kleuren. Misschien heb je je monitor te donker staan?
Op het toegangskaartje staan die hokjes ook.
Irritant schreef:Maar waar heb je nou een plaatje met een goede resolutie vandaan? Toch maar van google?
Niet bepaald goede resolutie, toch nog 72 p.p.i maar daar valt wel een beetje aan te sleutelen. Uit eindelijk gehaald van de website van het Rijksmuseum.