Ik doe de studie activiteiten begeleiding, en dus moesten we iets grootst opzetten voor een gehandicapten instelling.
( en ook uitvoeren van half 9 tot 5 uur)
onze klas had als thema water, en mijn groepje als subonderwerp vuurtorens.
wat je hieronder ziet is allemaal door ons zelf bedacht,ontworpen, gemaakt en geschilderd. NIETS van de projecten is gekocht of bestond al!
de voorbereiding/ opbouw:
Dit was ons outfit. we hadden dus alles zelf gemaakt, maar die hoed.. wat een werk was dat!
onze uiteindelijk kraam. van links naar rechts de voeltoren ( door mij gemaakt) een gokspel met een schijf, en blikken gooien. we hadden een bubbelblaas machine en 2 zwaailichten om de boel een beetje te laten opvallen.
het gokspelletje van dichtbij:
het blikken gooien:
ons spelletjes groepje. ik ben degene die haar jurk verkeerd had geverfd

klasgenoot Rene die de hele dag overal en nergens ging "vissen'

hierachter was dus onze klas aan het werk, ze hadden alles omgeven met dit blauwe plastic met vissen erop, zodat je het gevoel had dat je in een aquarium stond.
en uiteindelijk nog even wat foto's van mijn trots:
hier zie je dat er duidelijk over is nagedacht. de dozen kunnen eruit voor mensen die er niet goed bijkunnen
Marieke kijkt een beetje raar

dit was dus alleen nog maar onze stand. onze klas had 5 stands, en er waren nog 3 andere klassen die ook allen 5 stands elk hadden.
dus een groot evenement!
voor ons eindexamencijfer hebben we heirvoor een 9 gehad als klas, dus dat beloofd nog wat voor de andere cijfers die we hiervoor gaan krijgen!