[verhaal] anders..

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Vinaba

[verhaal] anders..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-05 22:18

ja ja mischien is het weer een standaard verhaal ik weet het Rolleyes

Zittend op dat bankje, niet wetend waar ik naar kijk. Alles om me heen draait. Normale kinderen gaan uit in deze leeftijdscategorie, althans dat zei mijn moeder. Maar ach mijn moeder vindt mij vreemd. Op zich vind ik dat nog niet eens het ergste, ik bedoel ik weet ook wel dat ik anders ben. Hoewel ik het wel vrij irritant vind dat mensen mij er steeds aan herinneren. Ik word dan ook nooit uitgenodigd op feesten. Ik vind anders zijn geen probleem, jammer genoeg anderen wel. Alles wat ik doe is dan ook verkeerd. Ach ik overleef dit wel, nou ik zal wel moeten. Jammer genoeg...

mischien ga ik ooit verder...

wat vinden jullie ervan? Lachen

Eve_lien

Re: [verhaal] anders..

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-05 22:25

Het is een beetje, warrig.
Maar misschien past dat juist wel bij de hoofdpersoon.
Wel komt er een beetje vaak.. ik in voor.
Maar; nu wel verder schrijven hoor. Nu ben ik nieuwsierig Ja.

Tinkebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-05 17:37

Ja het is nog warrig, en daarom moet je verder schrijven, want die warigge gedachten kunnen ook een eigenschap van de hoofdpersoon zijn !

Fun_Fun

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-05 17:46

Ik ga mee met mijn voorgangers. Maar wel verder schrijfen hoor! Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-05 18:42

Hmm ik vind 't juist wel erbij passen.
Clown Haha. Zo zijn mijn gedachten ook eigenlijk, soms.

Dus; ik vind dat je verder moet gaan Lachen

Vinaba

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-05 16:38

haha bedankt ik zet er zo een stukje bij denk ik Lachen of morgen Lachen

Vinaba

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-05 16:40

Zittend op dat bankje, niet wetend waar ik naar kijk. Alles om me heen draait. Normale kinderen gaan uit in deze leeftijdscategorie, althans dat zei mijn moeder. Maar ach mijn moeder vindt mij vreemd. Op zich vind ik dat nog niet eens het ergste, ik bedoel ik weet ook wel dat ik anders ben. Hoewel ik het wel vrij irritant vind dat mensen mij er steeds aan herinneren. Ik word dan ook nooit uitgenodigd op feesten. Ik vind anders zijn geen probleem, jammer genoeg anderen wel. Alles wat ik doe is dan ook verkeerd. Ach, ik overleef dit wel, nou ik zal wel moeten. Jammer genoeg.

Op dat moment gaat de schoolbel. Allemaal groepjes, maar waar hoor ik dan eigenlijk bij? Maar heb geen tijd om er nu over na te denken anders krijg je nog van die zeurende leraren ook.

Na schooltijd fietste ik naar huis. Overal liepen vriendinnen en vrienden met elkaar. En ik was alleen, ik heb geen beste vriendin. Iedereen vind me maar een beetje raar, wat is hun probleem ik ben gewoon anders. Ik voel mij er prettig onder. Maar wie wil er nou een vriendin als ik? Op dat moment lette ik even niet goed op en er klonk een enorm getoeter. Er stonden twee auto’s vlak voor me en ze begonnen te schreeuwen: ‘He kijk uit nou, ik heb niet alle tijd’. Er klonk een enorm kabaal. Het kon me niet schelen en fietste gewoon door. Ik ging naar huis via het parkje bij ons in de buurt, en ging daar achter de bosjes verschuild zitten. Er zat daar een zielige man en stonk enorm. Er klonk een zware stem: ‘Hallo daar. Wat doe jij hier zo alleen’? Uhm…uhm…nou ik uhm…ik wist even niet te antwoorden.

Valentijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-05 17:07

verder schrijven ! het is leuk om te lezen vooral een beetje iets '' vaags'' het is leuk dat je geen namen geeft...

Veirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-05 17:19

De ene keer spreek je in tt &dan in vt, is erg verwarrend!

Voorbeeld schreef:
Overal
liepen
vriendinnen en vrienden met elkaar. En ik was alleen, ik heb geen beste vriendin.

Verder vind ik het wel leuk om te lezen Lachen

Vinaba

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-05 19:09

haha bedankt ja ik heb ook wat verwarring Tong uitsteken