Haha..Waar kan ik foto's van maken?Ik heb dus helemaal niks waar ik foto's kan maken,nouja,geen mooie dingen in ieder geval.Tenzij jullie een stoel heel intressant vinden [naam] is nou ook niet echt bepaald een fotowonder..Dus paarden kan ook niet En hebben jullie nog wat tips hoe je je foto goed duidelijk krijgt,etc.? Wat vind je trouwens van deze foto? :
JoSav
Geplaatst: 12-04-05 13:09
Wanneer je een foto van een dier maakt zorg dat je hem op ooghoogte fotografeert, met de zon in je rug. Niet teveel zon hebben, want dat maakt schaduwen hard. En zorg dat de horizon recht is.
ik zal de onderwerpen geven die ik voor school al heb moeten uitwerken, misschien heb je daar al wat aan * beweging * alleenstaande boom in verschillende opzichten *perspectieven ( vogelperspectief, kikkerperspectief en ooghoogte) *de aarde * mooi/lelijk *mijn omgeving
als je een foto gaat maken moet je als eerst kijken naar de omgeving, of je al de dingen die in beeld staan wel op je foto wil en anders zorg jje ervoor dat dit wel zo is. Je moet goed nadenken voor je een foto maakt , zien dat je je camera goed stil houdt, desnoods gebruik je een statief. Je kunt uitproberen met verschillende sluitertijden, veranderingen aan het diafragma, als je veel geld hebt ook filters enzo *ik hoop dat je hier al wat aan hebt *