Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Citaat:Normaal gaan we altijd op de fiets, maar er lag nu wel 50 cm sneeuw dat we er niet door konden komen.
De komma mag hier weg, zoals ook in de laatste zin.Citaat:'s Ochtends was ik het weer vergeten, en liep met een buurmeisje naar school.
love_sander schreef:Gijzeling bij de buren
12-11-89
Het is diep in de nacht, het is pikdonker buiten. Ik hoor geschreeuw bij de buren. Ik
wordt er wakker van. Ik hoor wat gerammel op de gang, ik geloof dat het mijn vader was. Ik durf niet te gaan kijken. Zo ineens komt er een gil, en daarna hebben we ook niks meer gehoord. Ik val weer in slaap. 's Ochtends ben ik het weer vergeten, en loop met een buurmeisje naar school. Normaal gaan we altijd op de fiets, maar er ligt nu wel 50 cm sneeuw zodat we er niet door kunnen komen. Mijn broer heeft vandaag sneeuwvrij gekregen. Ik heb om kwart over twaalf al vrij, en het valt me direct op dat er politiebusjes voor het huis van de buren staan.....
FleurtJeh schreef:Wel leuk gedaan, maar je gebruikt verleden en tegenwoordige tijd door elkaar heen. O ja; er zitten ook nog wat spelfoutjes in.love_sander schreef:Gijzeling bij de buren
12-11-89
Het is diep in de nacht, het is pikdonker buiten. Ik hoor geschreeuw bij de buren. Ik
wordt
er wakker van.
_sjrottie_ schreef:
love_sander schreef:*Is weer inspiratie vol![]()
Moet erbij zeggen dat dit eerste stukje (Eerste regel) wel in de tegenwoordige tijd moet, want hij werkt nog steeds bij de politie
Een vriend van mijn vader kwam langs, die bij de politie werkt. Hij vertelde ons, dat de hele nacht al als een gek gedronken werd, en de man zelf niet tegen drank kon. Hij sloeg door, en liep uit tot dit. Op dat moment zagen dat het arrestatie team om het muurtje van de achtertuin bij hun kwam sluipen. Na twee minuten kwamen ze terug, met de man, handboeien om, pepperspray in de ogen.........
Een beetje 'vaag' geschreven, probeer de volgende beter te doen!
love_sander schreef:All be baCk
..Hij werd het busje ingeholpen, en ze probeerden weg te rijden, maar ze zaten vast. Ze hadden wel sneeuwkettingen om, maar toch kwamen ze niet verder dan een straat verderop. Wij zijn maar met de slee naar de bult gegaan....Die nacht kon ik niet slapen. Ik zag steeds voor me dat die man om de hoek kwam; "..Was je een beetje nieuwsgierig vanmiddag?" Die nacht zat hij op het politiebureau