Misschien btje rare vraag maarrr......

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

MsMarit

Misschien btje rare vraag maarrr......

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-05 19:34

.... ik zou heel erg graag een tatoo willen met de naam Sjors erin...

Maar ik vind het niet mooi om zomaar klakkeloos Sjors derneer te zetten ik wil echt wel wat moois der van maken... maar ben zelf niet heel erg creatief dus dacht misschien is er hier iemand die het aandurft een mooie voor mij te ontwerpen...

Waar ik hem wil laten zetten is misschien ook wel handig erbij te vermelden.. nou op mijn onderrug.....

Ik hoop dat jullie der iets van kunne maken Haha!

Alvast bedankt....

Rainie

Re: Misschien btje rare vraag maarrr......

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 19:38

Nou ja dan zal ik maar de eerste zijn om te zeggen dat het me niet verstandig lijkt om een naam te laten tatoeëren..

Wie is Sjors? Een paard? Een vriendje?

Misschien kun je beter iets nemen wat je aan Sjors doet denken.

joyce_123

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 19:42

Rainie schreef:
Nou ja dan zal ik maar de eerste zijn om te zeggen dat het me niet verstandig lijkt om een naam te laten tatoeëren..

Wie is Sjors? Een paard? Een vriendje?

Misschien kun je beter iets nemen wat je aan Sjors doet denken.

mee eens..!! Ja maar ook niet

want als het iemand is die heel dierbaar voor je is kan het wel... bijvoorbeeld familie of een kindje.... maar een naam van een vriendje zal ik er nooit inzetten... omdat het vaak niet voor eeuwig is..!

MsMarit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-05 19:45

Nou Sjors is mijn paard... en ik zou ook de naam van van vriendje der nooit op laten zeten zo dom ben ik nou ook weer niet..!!!!

Maar ik wil wel heel erg graag Sjors derop hebben omdat dat gewoon mijn eerste paardje is en daar heb ik zelf heel erg hard voor moeten knokken..... En ja ik had het natuurlijk wel kunnen weten dat er mensen zijn die zo zouden reageren maar jaaaaa!!!! doe je nix aan

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 19:49

MsMarit schreef:
Nou Sjors is mijn paard... en ik zou ook de naam van van vriendje der nooit op laten zeten zo dom ben ik nou ook weer niet..!!!!

Maar ik wil wel heel erg graag Sjors derop hebben omdat dat gewoon mijn eerste paardje is en daar heb ik zelf heel erg hard voor moeten knokken..... En ja ik had het natuurlijk wel kunnen weten dat er mensen zijn die zo zouden reageren maar jaaaaa!!!! doe je nix aan

Vind je het gek..?
Het is toch een gewone vraag wie Sjors is?
Ik zou gewoon naar de Tatooshop gaan en daar wat overleggen.

lailapri

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 19:55

Heb net iets op tv gezien dat je een foto kunt laten namaken. Vraag daar anders eens naar misschien leuk.

MsMarit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-05 19:58

Neej opzich vind dat ik dat niet heel erg gek.. maar goed aan de andere kant wat had het uitgemaakt al was het wel mijn vriendje geweest dan had ik dat natuurlijk nog zelf moeten weten... maar goed ik ga der verder niet over discusseren want daar is het hele topic niet voor bedoelt....

Ik ben al bij shop geweest maar daar kunne ze alleen wat doen met de standaard tribals *of hoe je dat ook schrijft* en die vind ik niet zo leuk... ik wil eigenlijk gewoon iets origineels niet te groot niet te klein.. en daarom dacht ik als ik nou eens kijk of iemand hier het leuk vind iets te maken dan zit daar wel wat tussen...

Rainie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 20:38

Wat reageer je vreemd...

Het was echt niet kwaad bedoeld, het lijkt mij alleen geen goed idee om een naam te doen. Ik vind het gebaar heel mooi hoor, een tattoage die je aan iemand moet laten denken. Maar zelf zou ik voor iets symbolieks gaan, omdat dat vaak zachter staat dan letters. Een paardebloem,een hoefijzer met een S?

Als je denkt dat ik het zei om je idee af te kraken was dat helemaal niet zo bedoeld..

Maar als je een logo wilt laten ontwerpen, IcePrincess ontwerpt geloof ik logo's door foto's in een paar lijnen na te tekenen op zo'n manier dat de karakter van het hoofd nog zichtbaar is (al geloof ik wel dat ze er iets voor wilt hebben)

Misschien kun je haar pb'en?

kruumie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 21:20

als je ngo geen vriendje hebt: krijg je dalijk ee nvriendje die Sjors heet Haha! dat zou grappig zijn Knipoog (leuk bedoeld )
Rainie schreef:

Maar zelf zou ik voor iets symbolieks gaan, omdat dat vaak zachter staat dan letters. Een paardebloem,een hoefijzer met een S?

Maar als je een logo wilt laten ontwerpen, IcePrincess ontwerpt geloof ik logo's door foto's in een paar lijnen na te tekenen op zo'n manier dat de karakter van het hoofd nog zichtbaar is (al geloof ik wel dat ze er iets voor wilt hebben)

Misschien kun je haar pb'en?

dat vind ik een goed idee! alleen een S of paardenhoofd met een s erin ofzo Knipoog

visitor1

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 21:52

ik vind niet dat Msmarit raar reageerd.... ze heeft er heus wel over nagedacht... ik bedoel anders had ze allang der tattoo laten zetten toen ze langs ging bij die tattooshop........ en Msmarit vraagt aan niemand commentaar over wat voor tattoo ze moet zetten alleen wat voor letters ..... ze weet al dat er "sjors" moet staan.... ik ben ook niet voor tattoo's maar laat haar dat lkkr zelf weten Marit der rug... Knipoog

maar over die letters MsMarit... ik zou eens op www.1001fonts.com kijken daar vind je heel veel verschillende soorten lettertypes.... (ook veel speciale)..... Haha!

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 21:55

Op www.dafont.com kan je 'Sjors' intypen, en dan kijken hoe het er in een heleboel lettertypes uitziet.

MsMarit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-05 09:13

TQ..... ik zal eens een kijkje nemen..... en misschien eens even pb'en met iceprincess....

MsMarit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-05 09:26

en toen kon ik mijn bericht al niet meer veranderen :S.... maar ik wilde der nog even bijzeggen dat het mij niet alleen op die naam gaat.....

wat ik eigenlijk wil is gewoon een mooie originele triball met de naam Sjors of desnoods alleen de letter S derin verwerkt..... dat zou k heel erg graag willen... ik vind die namen opzich op die site wel mooi maar het is niet wat ik wil en bedoel eigenlijk.. maar toch bedankt hoor