De foto
De tekening
Commentaar is welkom, maar wel opbouwend

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mareska schreef:Aaaah hij is echt leuk geworden! Die blik in z'n ogen echt super mooi! Aah dankjewel TamBen helemaal blij
Ellende schreef:De schaduwen die je linksboven in gemaakt heb zou ik iets minder heftig maken. Op dit moment heb je echt 'groeven' getekend, terwijl de groeven juist tussen de schaduwen zitten.
Misschien lijkt de tekening heel anders door de hele lichte vlek in het oog. Het paard lijkt nu een andere kant op te kijken dan op de foto
*Tamara* schreef:Ellende schreef:De schaduwen die je linksboven in gemaakt heb zou ik iets minder heftig maken. Op dit moment heb je echt 'groeven' getekend, terwijl de groeven juist tussen de schaduwen zitten.
Misschien lijkt de tekening heel anders door de hele lichte vlek in het oog. Het paard lijkt nu een andere kant op te kijken dan op de foto
Dank je wel voor je reactie! Nou komen de groeven op de scan een stuk duidelijker naar voren dan op de echte tekening, maar zal er nog eens naar kijken. En heb de vlek in het oog wat donkerder gemaakt. Ga hem sowieso nog eens scannen als ik vind dat ie af is...
Verder bedankt voor alle leuke reacties!
En wat vinden jullie, wel of geen rug er nog bij?
El_vis schreef:ik vinnd hem heel erg mooi echt prachitg.
Ik vind het ene wat hem zo anders maakt is het oog. als ik het mooi mag zeggem vind ik haar op de foto wat rustiger/dramatischer kijken en op die andere kijkt ze alsof ze (in mensenvorm) op het punt staat om te gaan huilen.
Ik weet niet of ik het nu goed heb verteld maar is ook wel moeilijk vind ik, toch vind ik hem echt prachtig zelf kan ik het nog lang niet zo goed hoor
Josfoto schreef:Geen rug, maar de nek iets langer maken. Dat is sierlijker voor zo'n mooi hoofd.
De harde lijnen kan je met een vilt vegen, waardoor de countouren zachter worden.
Succes![]()