[Tek] Opdracht voor Mareska (nog niet af)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Tamara

[Tek] Opdracht voor Mareska (nog niet af)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-05 10:33

Had eigenlijk nog een andere opdracht tussendoor maar die wou niet zo heel erg Dus heb eerst deze maar gedaan maar ben er nog niet helemaal tevreden over. Dit is Mareska van Mareska Clown Ik zit te twijfelen of ik dat stukje rug er nog wel of niet bij zal tekenen, had met Esther afgesproken om dat wel te doen maar zo is ie dus nog voorlopig. Denk eigenlijk dat ie dr wel bij moet, zo heeft ie een heel andere houding, klopt niet echt Heb de rug wel in het opzetje getekend, kan je zien als je goed kijkt. Maargoed, hier dan de foto & tekening:

Afbeelding
De foto

Afbeelding
De tekening

Commentaar is welkom, maar wel opbouwend Knipoog Zie dat het linkeroor wel erg puntig is uitgevallen, dat ga ik nog veranderen. Op de echte tekening zijn de overgangen wat vloeiender en minder storend, hier zijn ze wat vetter aangezet dus dan ze zijn. Ben er nog niet helemaal uit wat de foto nou zo anders maakt dan de tekening, wrs is het dat stukje hals dat mist... Misschien kunnen jullie aangeven wat er nu precies niet klopt, kan ik het nog veranderen als het moet!

Mareska

Re: [Tek] Opdracht voor Mareska (nog niet af)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-05 10:41

Aaaah hij is echt leuk geworden! Die blik in z'n ogen echt super mooi! Aah dankjewel Tam Kusje Ben helemaal blij Haha!

Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-05 10:42

Mareska schreef:
Aaaah hij is echt leuk geworden! Die blik in z'n ogen echt super mooi! Aah dankjewel Tam Kusje Ben helemaal blij Haha!

Haha! Dat was uiteindelijk ook het belangrijkste, dat jij m mooi vind! Haha! Heb m nog niet af verklaard, ga de rug nog doen maar dan krijg je m zo snel mogelijk opgestuurd!

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-05 13:47

Wow Wow! echt heel mooi! Ja

Bonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-05 17:28

Wauw super gemaakt gewoon Wow!

Cleo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-05 17:34

heel gaaf hoor.. ik zou de rug er niet bijtekenen.. vind hem zo supermooi

mickey1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-05 18:07

ik vind hem zo ook al erg mooi Lachen

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-05 18:11

De schaduwen die je linksboven in gemaakt heb zou ik iets minder heftig maken. Op dit moment heb je echt 'groeven' getekend, terwijl de groeven juist tussen de schaduwen zitten.

Misschien lijkt de tekening heel anders door de hele lichte vlek in het oog. Het paard lijkt nu een andere kant op te kijken dan op de foto

Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-05 20:57

Ellende schreef:
De schaduwen die je linksboven in gemaakt heb zou ik iets minder heftig maken. Op dit moment heb je echt 'groeven' getekend, terwijl de groeven juist tussen de schaduwen zitten.

Misschien lijkt de tekening heel anders door de hele lichte vlek in het oog. Het paard lijkt nu een andere kant op te kijken dan op de foto

Dank je wel voor je reactie! Nou komen de groeven op de scan een stuk duidelijker naar voren dan op de echte tekening, maar zal er nog eens naar kijken. En heb de vlek in het oog wat donkerder gemaakt. Ga hem sowieso nog eens scannen als ik vind dat ie af is...

Verder bedankt voor alle leuke reacties!

En wat vinden jullie, wel of geen rug er nog bij?

Josfoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 00:55

*Tamara* schreef:
Ellende schreef:

Dank je wel voor je reactie! Nou komen de groeven op de scan een stuk duidelijker naar voren dan op de echte tekening, maar zal er nog eens naar kijken. En heb de vlek in het oog wat donkerder gemaakt. Ga hem sowieso nog eens scannen als ik vind dat ie af is...

Verder bedankt voor alle leuke reacties!

En wat vinden jullie, wel of geen rug er nog bij?

Geen rug, maar de nek iets langer maken. Dat is sierlijker voor zo'n mooi hoofd. De harde lijnen kan je met een vilt vegen, waardoor de countouren zachter worden.
Succes Pling Pling

FrontC

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 07:56

Mooooi!!
Wat ik anders zou doen was een wat kleinere, minder forse en hogere kaak. Dat is ook het enige commentaar dat ik kan bedenken OK dan!

Flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 11:07

Moooi!

Zal je wel blij mee zijn Ass! Vork

El_vis

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 11:42

ik vinnd hem heel erg mooi echt prachitg.
Ik vind het ene wat hem zo anders maakt is het oog. als ik het mooi mag zeggem vind ik haar op de foto wat rustiger/dramatischer kijken en op die andere kijkt ze alsof ze (in mensenvorm) op het punt staat om te gaan huilen.
Ik weet niet of ik het nu goed heb verteld maar is ook wel moeilijk vind ik, toch vind ik hem echt prachtig zelf kan ik het nog lang niet zo goed hoor Haha!

Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-05 16:41

El_vis schreef:
ik vinnd hem heel erg mooi echt prachitg.
Ik vind het ene wat hem zo anders maakt is het oog. als ik het mooi mag zeggem vind ik haar op de foto wat rustiger/dramatischer kijken en op die andere kijkt ze alsof ze (in mensenvorm) op het punt staat om te gaan huilen.
Ik weet niet of ik het nu goed heb verteld maar is ook wel moeilijk vind ik, toch vind ik hem echt prachtig zelf kan ik het nog lang niet zo goed hoor Haha!

Je hebt gelijk, ik was zelf ook niet helemaal tevreden met die uitdrukking. Heb nu dat witte vlekje een stukje donkerder gemaakt, het scheelt wel, zal hem binnenkort nog eens scannen voor het verschil.

@ Gunufje: op zich is de kaak op de foto ook vrij fors. Komt misschien nu ook omdat de hals vrij kort is, dat het zo lijkt. Ik vind het eerlijk gezegd nog wel meevallen Lachen

@ Josfoto: dat is een beetje het probleem Nagelbijten / Gniffelen Vind zelf ook dat de nek wat langer moet maar mn papier is vol Scheve mond Enne, vilt? Wasda? Blond Weet dat het een soort stof is maar kan je het daarmee dan uitvegen ofzo?

Ymmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 16:58

Josfoto schreef:
Geen rug, maar de nek iets langer maken. Dat is sierlijker voor zo'n mooi hoofd.
De harde lijnen kan je met een vilt vegen, waardoor de countouren zachter worden
.
Succes Pling Pling

Of je kunt, als je vaker uit wil vegen, een doezelaar kopen. Dat raad ik aan, daarmee verdoezel je de lijnen, worden de overgangen nog íets zachter...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 18:56

OOOH MOOOI Haha! echt super dat je dat zo kan! Kwijl

Shikoba

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 19:21

Mooi hoor Ja , geen commentaar .

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 19:48

Hele mooie tekening!
Ik vind alleen het neusgat op de tekening een beetje groot, die zou ik kleiner maken ... verder is het commentaar al gegeven Lachen

Genee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 21:15

Wauw! perfectie... Pling

marjoke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-05 14:36

op de tekening lijkt hij erg "rimpelig" Lachen en het neusgat is ietwat te groot Knipoog
verder vind ik jouw ogen echt altijd super spreknd echt mooi Lachen

Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-05 15:19

Dank jullie wel voor de leuke reacties! Haha!

Jullie hebben gelijk over dat neusgat, zal het donkere zegmaar onder dat neusgat nog iets verder omhoog trekken, dan lijkt ie wat kleiner.

@ Marjoke: dank je wel voor het compliment! Bloos En hij lijkt nu wat rimpeliger door het scannen, de overgangen zijn nu harder dan op de echte tekening. Maar toch bedankt! Lachen

alies

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-05 19:33

ik heb een heel brutaal vraagje Bloos
zou je dat ook voor mij willen tekenen?
(van een foto van mezelf dan!)
wil je me even een pb sturen? Tong uitsteken
dat zou ik echt heel gaaf vinden !!
als je m dan per mail zou kunnen verzenden..
groetjes alies Pling

mcrielaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-05 18:12

Wat ontzettend mooi!! Bloos!
Alleen z'n wang is ietwat dik vergeleken met de foto.. Maar hij is echt supermooi! Dat oog is echt gaaf!