[ART] cm Breyers, iemand ideetjes?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

[ART] cm Breyers, iemand ideetjes?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-05 11:32

Ze zijn nog lang niet af hoor, laat ik dat eerst even zeggen.. Clown

Thumbleweed heeft een nieuw been gekregen. Er moet nog heel wat aan veranderd worden want hij is nog niet goed.
Afbeelding

Zoals je ziet moet er nog het een en ander aan veranderd worden want zoals het nu is kan hij niet zo staan dat alle vier de benen aan de grond komen
Afbeelding

Beetje vies geworden..
Afbeelding

En ik ben nog bezig een eenhoorn te maken.. De 'sik' haal ik er weer af want die vind ik niet mooi, die wil ik denk ik toch heel anders..
Afbeelding

Ook nog niet helemaal zoals ik wil..
Afbeelding

De staart van dit model vind ik niet mooi (zo weinig detail), dus daar wil ik ook nog wat aan doen. Wat weet ik nog niet precies. Deze modellen ga ik iig niet hairen.

En ik zit er over te denken om van Thumbleweed ook een eenhoorn te maken.. We hebben nog van die miniscule gedraaide schelpjes die mooi zouden staan als hoorn.. Maar daar ben ik nog niet over uit.

An verven ben ik dus nog lang niet toe, maar ideeen/ tips zijn natuurlijk welkom. Ik zat er zelf aan te denken om van het veulen een cremello te maken, met goud of zilveren hoorn en hoeven. Maar wit/ schimmel is natuurlijk ook altijd mooi voor een eenhoorn..

Rainie

Re: [ART] cm Breyers, iemand ideetjes?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-05 12:26

Ik had het persoonlijk mooier gevonden als de hoorn in het verlengde van de ruggengraat had gezeten. Maar echt veel maakt het niet uit, denk ik Lachen

Genee

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-05 13:11

Rainie schreef:
Ik had het persoonlijk mooier gevonden als de hoorn in het verlengde van de ruggengraat had gezeten. Maar echt veel maakt het niet uit, denk ik Lachen

Ben ik het mee eens Ja

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-05 15:59

Rainie schreef:

Dat had ik eerst, maar dan staat hij heel erg vooruit en dat vond ik niet mooi. Lachen

Soar

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-05 17:44

ze zijn al mooi hoor! Laat je ze ook op het modelpaardenforum zien?
Kunnen hun misschien ook kritiek geven Tong uitsteken

Ben dezelfde Miss Dreams als daar Knipoog