[verhaal]titelloos

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

di_Segno

[verhaal]titelloos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-05 21:46

Het is op een regenachtige zondagochtend als Lisa het erf opfietst. Nikita, Ela! Roept ze al van ver tegen haar Tinker en haar Shetlander. Nikita kijkt op en hinnikt blij wanneer ze Lisa ziet. Lisa zet haar fiets tegen het hek en loopt de wei in. Waar is Ela? Ze kijkt vragend om zich heen, maar ze ziet haar kleine shetlander nergens. Normaal staat Ela al vrolijk bij het hek te wachten op iets lekkers. Lisa snapt er niks van. Ze pakt Nikita bij haar halster en neemt haar mee naar stal. Zodra Nikita in de stal staat, kijkt Lisa in Ela’s stal.
Daar ligt Ela zielig op de grond, ze hinnikt zacht wanneer ze Lisa ziet. Naast haar zit de dierenarts. Wat is er met Ela, meneer? vraagt ze zachtjes aan de dierenarts.
Noem me trouwens maar Bas zegt de dierenarts. Voordat hij antwoord geeft op haar vraag.
Kom eens bij me zitten Lisa, ik moet je iets vertellen. Lisa legt haar tas op de grond en gaat zitten. Er zijn hele gemene mensen geweest Lisa, ze hebben Ela heel hard met stokken geslagen. Lisa kijkt verschrikt naar de dierenarts. Maar meneer… ik bedoel Bas, waarom deden ze dat? Waarschijnlijk vonden ze Nikita te groot, en zagen ze Ela als een gemakkelijk doel om te raken… Ze hebben heel erg hard op haar rug geslagen, gaat hij verder. En ze heeft heel erg veel pijn. Ik denk dat het beter is om haar een spuitje te geven, dan valt ze in slaap en heeft ze geen pijn meer. Het is oneerlijk om haar nog pijn te laten lijden. Ik heb nog even op jou gewacht zodat je nog afscheid van haar kon nemen. Lisa barst in snikken uit, Ik hield zo, zoveel van haar, zegt ze snikkend. Ze gaat voor Ela zitten. Ela tilt langzaam haar hoofd op en legt hem op Lisa’s been. Ga maar slapen en droom maar lekker over een groot weiland met heel veel gras… Rust zacht lieverdje, fluistert Lisa in Ela’s oor. Ela hinnikt zacht en sluit haar ogen.

weten jullie nog een leuke titel?

en wat vinden jullie van het verhaal?

Mich_elle

Re: [verhaal]titelloos

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-05 13:32

Ik vind het niet zo heel leuk want er zit geen spanning in het is heel kort dus zelf vind ik het niet zo leuk maar dat is mijn mening!!! Ik zou deze titel geven: Toen ik thuis kwam

XXX-_-Moi

P.S. misschein kan je proberen om er wat meer spanning in te krijgen??