[verhaal] *nog geen titel*

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

GummyBear

[verhaal] *nog geen titel*

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-05 23:41

Nouja, dit is dus mijn verhaal...hier komt ie... Tong uitsteken (spelling zal niet echt goed zijn, ben niet zo goed in taal Clown )

Jessica fietste door de harde wind naar de manege. Ze moest hard trappen, want ze had behoorlijk tegenwind. Ze fietste over een smalle landweggetje. Haar gedachten gingen naar haar pony Twinkle. Zometeen zou ze lekker met hem gaan rijden in de binnenbak. Wat vond ze dat heerlijk! Als ze op Twinkle zat, voelde ze zich altijd weer vrolijk. ZOEFFF!!! Met een noodvaart raasde er een auto langs en Jessica werd heftig verstoord uit haar gedachten. Bijna was ze in de sloot langs het weggetje beland!
De manege was nog 5 minuutjes fietsen. Hijgend kwam ze aan op het erf, helemaal buiten adem van het harde trappen. Jessica zette haar fiets in het rek en deed hem op slot. Ze liep het gebouw in en sloeg het derde gangpad in. Ze floot en meteen hoorde je een vrolijk gehinnik vanuit de achterste stal. Jessica opende de staldeur en Twinkle begroette haar met een lik over haar gezicht. Jessica lachtte en gaf haar pony een knuffel. ,,Zo knul, heb je zin om lekker te rijden vandaag?” En weer hinnikte Twinkle. Jessica deed hem zijn halster om en leidde hem uit de stal.
Na een flinke poetsbeurt, zadelde Jessica haar pony. Ze steeg op in de binnenbak. Haar vriendin Eva kwam naar haar toe gereden op haar mooie Friese hengst Black Devil. ,,Hey!! Jou heb ik nog niet gezien hier! Zeker meteen naar je paardje gegaan, he?,” vroeg Eva lachend. ,,Ja, ik had zo’n zin om met hem te gaan rijden dat ik jou helemaal vergeten gedag te zeggen! Ben je al lang aan het rijden?”,,Nee, ik zit er net een kwartiertje op.”,,Okee, gezellig!” Na een kwartiertje instappen en kletsen ging Jessica aan het werk met Twinkle. Twinkle was vrolijk vandaag, merkte Jessica. Hij wou graag zijn best doen.

Na een half uurtje rijden, staptte Jessica Twinkle droog. ,,Jes, heb je zin om zometeen even een korte buitenrit te maken?,”vroeg Eva. ,,Ja, maar wacht ik eerst even tot Twinkle droog is. Het is nogal koud buiten…”.
Even later staptten de twee vriendinnen het erf van de manege af. Ze sloeg rechtsaf en gingen in de berm rijden. Twinkle en Black Devil vonden het heerlijk buiten. Ze keken nieuwsgierig om zich heen. Jessica zette Twinkle in een rustig drafje en Black Devil en Eva kwamen achter hun aan. De hele weg lang ging het goed, totdat Twinkle opeens schrok van een vogel die uit de struiken vloog. Hij vloog in volle galop over de weg heen. De hoeven kletterden over het harde asfalt. Jessica kreeg haar pony niet terug..Hij was zo sterk! Ze ging achterover zitten en begon tegen haar pony te praten. Maar het had geen zin, wat ze ook deed. Twinkle was zo geschrokken dat hij nergens meer naar luisterde. Hij bokte een paar keer fel, maar Jessica had geen moeite om te blijven zitten. Toen ging het mis. Twinkle ging met vier benen de lucht in en kwam verkeerd neer op het harde asfalt. Meteen minderde hij vaart, omdat hij pijn in zijn linker voorbeen had. Jessica sprong er meteen af. Daar stond Twinkle met een hangend hoofd en opgetrokken voorbeen.

ik wil best nog wel een vervolg maken, maar wat vinden jullie ervan?

dressagelady

Re: [verhaal] *nog geen titel*

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-05 00:14

Niet gemeen bedoeld, maar leuk verhaal voor in de penny Clown

Beetje off-topic, hoe oud ben je? Bloos

GummyBear

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-05 12:05

dressagelady schreef:

hey,
ik heb hem zelf niet geschreven, mijn vriendin zat gister op mijn account. ze is 12.

Mich_elle

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-05 12:06

dressagelady schreef:

Ik ga mee misschien kan je hem opsturen??? als het van je vriendin mag???

Niet l*llig bedoelt hoor!!

XXX-_-Moi