hij is helemaal niet zo goed gelukt hoor:
-het hoofd is te stripachtig
-het oog straalt niet zo veel uit
-hij is een beetje TE VEEL dressuurgericht

maar al bij al valt hij wel mee voor de eerste keer, toch?
commentaar en tips zijn welkom

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
hafjesbokker schreef:mooi hoor![]()
ik weet dat hij draaft en ik zie de foto niet, maar het lijkt wel of hij laag tegen de grond is ? de benen dan
tzal waarschijnlijk wel zo horen![]()
goed hoor
*Tamara* schreef:Vind hem op zich wel mooi gelukt hoor! Ben het eens met de punten die je noemde, vind alleen dat rechtervoorbeen errug eng, die buigt wel heel ver doorOok toont het lijf nogal lang. Maar voor even uit je hoofd vind ik het knap!
Sammm schreef:Ik vind het pard niet echt kloppen.. Misschien een ideetje om eerst het skelet te tekenen en daarna de spieren e.d.? Doe ik zelf ook altijd.
Shezzit schreef:erg mooi getekend, maar de verhoudingen voorhand/achterhand kloppen idd niet helemaal, de rug is iets te lang, de buik hoort richting achterbeen iets meer op te lopen en z'n benen zijn wat te kort. Voor de eerste keer vind ik het echter wel heel erg knap hoor!!! Ik wou dat ik mijn eerste paard zo getekend had (alhoewel, toen was ik 4.![]()
Gewoon goed doorgaan met oefenen en nog een tip, begin eerst met het natekenen van paarden, dan pas zelf verzinnen, want zoals je weet...... tekenen is kijken!
Shezzit schreef:Ben eens eventjes op je site gaan kijken en ik ben echt zwaar onder de indruk van die kraanvogel van je, echt heeeeel erg goed!!!! Al eens overwogen om naar de kunstaccademie te gaan?
Shezzit schreef:doe je ALLEEN latijn en grieks op school? pretpakketje!!! Maarja, ik neem aan dat je gym doet en dan worden er idd op z'n tijd wel hoge eisen aan je gesteld, helaas helaas