we lopen rustig naar de kantine ,ik en een vriendin .. daar zit onze groep al .gezellig zit iedereen te kletsen en er heerst een ontspannen sfeertje . het zonnetje schijnt en iedereen lijkt wel lente kriebels te hebben . ik pak een stoel en ga een beetje achteraf zitten om te genieten van de mensen en van dat ene leuke ventje. wat een leukert is het toch he ,zijn ogen,zijn haar .... ik vraag hem of hij toevallig die ene band leuk vind ,en jawel hoor het antwoord is positief .
ik kijk hem aan ,hij kijkt mij aan .. dat kleine beetje oogcontact ,dat kleine beetje maakt het compleet. de bel luid iedereen staat op en loopt rustig naar de klaslokalen . wij naar nederlands lokaal 108 ,1 trap op ,20 treden ,40 stappen .. het lijken er zo weinig maar door die vlinders in je buik zijn het er zoveel .eindelijk zit ik bij nederlands in het lokaal ,ik zet zachtjes muziek op en pak mijn boeken .bladzijde 119 hoofdstuk 1 .hoe saai kan nederlands wezen denk ik nog . ik droom weg in de muziek en voor ik het weet hoor ik de bel weer nu naar lokaal 149.daarnaast zit hij ,ik krijg al kriebels bij het idee .ik loop snel naar het lokaal met de gedachten hem nog even te kunnen zien . ik zie nog net zijn tas het lokaal in verdwijnen en toch kan mijn dag niet meer stuk .nu hebben we engels . ik pak rustig mijn boeken uit mijn tas en begin te werken aan hoofdstuk 4 het gaat vanzelf ,zo makkelijk ,zo vloeiend . ik pak rustig mijn muziek en luister weer dezelfde cd . weer droom ik weg ..het zonnetje schijnt op mijn tafel ,lekker warm .ik werk rustig verder . en geniet van alles die les .de bel gaat weer .ik ben blij,het is pauze .ik loop opgetogen en snel naar beneden . ga naar mijn kluis en verwissel mijn boeken .daarna loop ik naar de kantine ,het is al volgestroomt met leerlingen ,klein groot,dok en dun ,lelijk en MOOI ooo daar zit hij weer .. ik loop naar onze groep waar hij ook bij zit en ga naast hem zitten .hij had net biologie gehad ,oo wat een leuk vak vind ik dat had ik gezegt maar oo wat is dat toch een leugen . ik kijk hem nog eens aan ,hij kijkt mij weer aan .zijn ogen fonkelen net als de mijne .zou het dan toch ? .ik kijk hem voordurend aan en hij mij . opeens vraagt hij mij of er wat is .ik schrik op uit mijn droom en zeg verward uummms eigenlijk wel ja . waarop hij vraagt wat er dan is . er valt een stilte ,een diepe vredige stilte . zou ik die dan toch doorbreken of zal ik die stilte nog langer laten duren ? ik begin langzaam te praten .ík moet je wat vertellen 'zeg ik rustig ."ik geloof dat ik je er leuk vind "zo poeh dat is eruit zijn mijn gedachten op dat moment . ik wacht zijn woorden af ."ik jou ook hoor "zegt hij . op dat moment kon ik wel uit mijn stoel springen van blijdschap .ik leg rustig mijn hand op zijn knie en vraag of hij mee gaat een eindje lopen . hij wil dat wel en we lopen naar buiten ,heeerlijk de warme zon op mijn gezicht en schouders .we gaan even wat te eten halen en lopen gelijk langs het station ,gewoon voor de lol.we lopen bijna het peron op en opeens draait hij zich naar mij toe .ik kijk hem aan en hij mij . langzaam komen onze lippen nader tot elkaar en raken ze elkaar . een zachte kus die word gevolgt door een zachte tong .dat moment ben ik in de wolken ... en dat moment zal ik niet vergeten ook
Laatst bijgewerkt door Eline op 20-03-05 00:38, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Tag toegevoegd, denk hier aub in het vervolg zelf aan, zie ook het topic ' de bedoeling' bovenaanCB