trailer-rondje

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

appelsientje

trailer-rondje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-05 23:44

Hoi,
Ik had op de trailer zo'n rond nummerbordje, daar was omheen geverfd en toen ik het rondje eraf haalde, zat er een groen rondje op een bruine trailer.
Ik zocht een mooie zwart-wit foto van mijn paard. De foto liet ik uitvergroot kopieeren, in antieke kleuren en plastificeren.
Ik kocht een stukje plexiglas, zaagde er 2 rondjes uit, deed de foto ertussen en lijmde het vast, boorde er 4 gaatjes in voor de bouten en monteerde de foto op de trailer. Het lijkt als of hij er hoort, het geeft je trailer een persoonlijker tintje. Succes! grtjs, Appelsientje

CM_

Re: trailer-rondje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-05 18:56

appelsientje schreef:
Hoi,
Ik had op de trailer zo'n rond nummerbordje, daar was omheen geverfd en toen ik het rondje eraf haalde, zat er een groen rondje op een bruine trailer.
Ik zocht een mooie zwart-wit foto van mijn paard. De foto liet ik uitvergroot kopieeren, in antieke kleuren en plastificeren.
Ik kocht een stukje plexiglas, zaagde er 2 rondjes uit, deed de foto ertussen en lijmde het vast, boorde er 4 gaatjes in voor de bouten en monteerde de foto op de trailer. Het lijkt als of hij er hoort, het geeft je trailer een persoonlijker tintje. Succes! grtjs, Appelsientje

dat rondje moet erop blijven zitten bij veevervoer

MarrieLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-05 19:11

Heb je er een foto van? Ben wel benieuwd! Lachen

appelsientje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-05 17:03

Hoi,
nee helaas geen foto. Maar ach het is niet zo moeilijk hoor. en het ziet er echt heel speciaal uit, vind ik dan.
Groetjes! Pling