Wil eerst even zeggen dat op de een of andere manier mijn leestekens en andere tekens niet werken, piep laptop ..
dus mijn excuses voor het ontbreken van sommige leestekens, zodra het weer werkt pas ik het even aan..
Hier een stukje van mijn verhaal, als jullie het leuk vinden plaats ik hetr volgende stukje
Waarom kan het nou nooit eens gaan zoals het hoort, zoals je in verhalen leest, en in boeken, dat alles uiteindelijk goed afloopt, waarom moet juist bij haar alles weer misgaan.
Daar ben ik mooi klaar mee denkt Sanne in zichzelf.
De leukste jongen van de school, geïnteresseerd in haar, hoe was het ook mogelijk, het was te mooi om waar te zijn, hoe kon ze het ook geloven, hoe kon ze!
Sanne was deze morgen naar school gegaan, en had in de pauze een briefje in haar zak gevonden. Een briefje van Mike, tenminste dat dacht ze.
In het briefje had gestaan
Hoi Sanne,
Ik vind je al een tijdje erg leuk, hoe zou je het vinden om eens wat af te spreken
Kom als je het leuk vind in de kleine pauze naar het fietsenhok.
Ik wacht op je.
X je Mike
Echt werkelijk de hele school had zich in het fietsenhok verzameld.
En ze lachte allemaal, ze liepen gierend van de lach rond.
Sanne werd helemaal rood en rende snel terug de school in, ze verstopte zich in de toiletten, tot de bel weer ging.
Ze liep snel naar het klaslokaal en deed de deur open, iedereen zat al in de klas, en iedereen keek haar aan, ze zag mensen sneeky lachen achter hun hand en ze zag verschillende briefjes rondgaan. Ze werd steeds rooier en rooier, ze ging snel op een lege plaats zitten, voorin in de klas, nu hoefde ze niemand aan te kijken en kon ze niet zien hoe andere haar uitlachte.
Laatst bijgewerkt door Eline op 08-03-05 18:15, in het totaal 1 keer bewerkt