de pijn vanbinnenwil eruit.Een muur van angstverhindert dat.Waarom moet ik nou weerzo bang zijn?Waarom kan ik nietnet als jij moedig zijn?tranen stromenvoel me zo zwakmaar de pijn vanbinnenword verzacht.~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ik wou dat er een manier wasom even weg te rakenheel even, heel sneleven weg van hierweg van mijn pijnvan mijn lichaamvan mijn gevoelensgewoon even weg van mezelfwaarom geen liftdie je weg kan voerenen die je even wil bevrijdenvan je dagelijkse zorgenweg is een ideetje van none hier op bokt. Ivm die lift. (dus t 2de)het 1ste...Tja
NathanLover schreef:Ik vind het mooie gedichten..Maar waarom zo negatief ? Schrijf eens iets positiefs !ik kan geen positieve gedichten schrijven. Ik ben gewoon negatief waarschijnlijk dankje beide.
Het tweede couplet van het eerste, vind ik niet zo lekker lopen..Verder is het een mooi gedicht, maar spreekt het me niet zo aan.De tweede daaentegen wel. Vind hem heel mooi
vind ze weer heel erg mooi en ik berijp dat het moeilijk is om iets vrolijk te schrijven. en ik vind dat droevige gedichten meer spreken/gevoeliger liggen en dus meer 'pakken'. mooi geschreven!