Zonder jouDe maan en stralend gele zon,draaien nog braaf hun eigen baan.Maar voor mij lijkt het wel,of de tijd heeft stilgestaan.Gewoon opgehouden is met lopen,sinds die ene beruchte seconde,waarop jij zomaar, zonder rede,naar de hemel werd gezonden.Mij hier alleen achterlatend,gevuld met groot verdriet.Waarom, waarom nou jij?Een antwoord kwam er niet.Nu sta ik hier alleen,wetend dat ik door moet gaan.Want de maan en grote ronde zon,blijven rustig aan de hemel staan.Dus ik zet wat stappen,maak weifelend wat vaart.Maar de herinnering aan jou,zijn zorgvuldig in mijn hart bewaard. Mjaah, niet persoonlijk e.d. Heb het geschreven naar aanleiding van een topic dat ik hier op bokt las..
Hij's mooi Ik zou alleen bij "Want de maan en grote ronde zon" dat 'ronde' weglaten, vind 't niet zo mooi klinken... kan ook aan mij liggen natuurlijk 'k Vind 'm wel heel mooi!
Jah dat ronde slaat nergens op Maar de zin moest wat langer.. Ach ja, je moet wat.In ieder geval; bedankt
Citaat:Maar de herinnering aan jou,zijn zorgvuldig in mijn hart bewaard. Hoort het niet herinneringen te zijn ?Verder is hij heel mooi hoor ! Hij loopt goed en hij is echt mooi
Ja het is reden [ ik doe het na vijf jaar mensen die op me in hameren dat het met een n moet, nog steeds fout]En het moet herinneringen zijn..Goh ik was wel wakker gister avond Bedankt voor de verbeteringen en de reacties!