[ART] Lost (unicorn)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

IcePrincess

[ART] Lost (unicorn)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-05 17:40

*haalt even heel diep adem*
Hier eens iets totaal anders van mij, normaal belanden dit schilderijen bij het vuilnis of worden ver weggestopt maar ik ben eigenlijk wel benieuwd wat anderen ervan vinden.

Hij is 40x50 cm en door de foto is het zwart niet zwart meer en het rood niet de goede kleur rood, maar het geeft een idee Knipoog .
Afbeelding

JoSav

Re: [ART] Lost (unicorn)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-05 17:44

Erg leuk!! Al hou ik niet zo van traditionele paard-eenhoorns. Was dit nou met acryl gedaan?

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-05 17:45

Erg mooi! Leuk gedaan zeg

IcePrincess

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-05 17:47

idd met acryl, en de eenhoorns die ik normaal teken zijn ook anders hoor Knipoog , zijn van die grote lompe beesten met enorme behaarde benen Nagelbijten / Gniffelen

JoSav

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-05 17:51

IcePrincess schreef:
idd met acryl, en de eenhoorns die ik normaal teken zijn ook anders hoor Knipoog , zijn van die grote lompe beesten met enorme behaarde benen Nagelbijten / Gniffelen

Das idd wat anders! Ik teken meestal wat inmiddels bekend staat als de rhinocorn. Knipoog

Veirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-05 18:10

Heel apart, maar wel mooi

Spreekt me aan Lachen

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-05 18:41

misschien als de eenhoorn in een wat minder opvallende kleur was gedaan dat het nog meer aansprak! nu lijkt hij niet echt verloren. Hij ís er gewoon. Toch spreekt hij me wel aan...

xjessiex

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-05 18:43

Ik vind hem heel erg mooi,
Van die vage kleuren zegmaar en dan een hele mooie duideiljke unicorn erop..
Echt heel erg gaaf!!

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-05 18:53

Ik vind het idee heel gaaf, maar ik denk dat hij sprekender zou zijn als de anatomie van de eenhoorn beter klopte. Ik weet van je andere tekeningen dat je het kan Knipoog Juist omdat je erg weinig heb (eigenlijk alleen lijnen, en zelfs daarvan weinig) om je figuur neer te zetten, boet hij aan kracht in omdat er kleine dingen niet aan kloppen. Ik zou zelf vooral het oog echt laten spreken, en er niet alleen een streep van maken. Ook vraag ik af hoe het eruit ziet als je de eenhoorn dezelfde kleur als de achtergrond zou maken.

Josav: ik wil nog steeds een schedel zien van jouw creaturen, want ik blijf ze ongeloofwaardig vinden Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-05 18:54

pharagirlke schreef:
misschien als de eenhoorn in een wat minder opvallende kleur was gedaan dat het nog meer aansprak! nu lijkt hij niet echt verloren. Hij ís er gewoon. Toch spreekt hij me wel aan...

Ja, sluit ik me bij aan.
Hij is wel erg mooi gemaakt vind ik Haha!

Ilsiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-05 21:32

Mooi hoor (ik kan het niet Tong uitsteken ) het spreekt me idd aan Lachen

Vanillia

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-05 23:00

Ik vind 'm werkelijk fantastisch! Mocht je erover denken 'm te verkopen dan hou ik me aanbevolen.. Lachen

axeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-05 23:33

Hoe duur Clown

Ik vind hem erg mooi. Vooral omdat het een donker schilderij is met een wit onderwerp in de hoek.
Idd wel heel wat anders maar goed gelukt naar mijn mening!

IcePrincess

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-05 12:13

pharagirlke schreef:

verloren gaat er niet echt om dat de eenhoorn verloren is, meer de wereld eromheen (niet te letterlijk opvatten met de achtergrond), daarom heb ik juist voor een (ranke) eenhoorn gekomen en in puur wit.
Het beeld ook niet echt iets letterlijk uit, maar mijn gevoel op dit moment, vandaar dat ik er wel wat moeite mee heb het open en bloot op internet te zetten, vooral omdat ze het hiet bij mij thuis niet mooi vinden wat ik maak Scheve mond .

Ellende schreef:
Ik vind het idee heel gaaf, maar ik denk dat hij sprekender zou zijn als de anatomie van de eenhoorn beter klopte. Ik weet van je andere tekeningen dat je het kan Juist omdat je erg weinig heb (eigenlijk alleen lijnen, en zelfs daarvan weinig) om je figuur neer te zetten, boet hij aan kracht in omdat er kleine dingen niet aan kloppen. Ik zou zelf vooral het oog echt laten spreken, en er niet alleen een streep van maken. Ook vraag ik af hoe het eruit ziet als je de eenhoorn dezelfde kleur als de achtergrond zou maken.

Ik dacht juist dat de anatomie wel aardig klopte Blond Alleen de 2 benen op de achtergrond twijfelde ik een beetje over en het voorste voorbeen ben ik bij de elleboog wat uitgeschoten.
Het oog (en de neus en mond) had ik eigenlijk geen idee van hoe ik dat moest doen normaal is dat natuurlijk zwart, misschien als ik de binnenkant van het oog zwart maak? maar dan is het juist weer te gedetailleerd denk ik.
Dat in dezelfde kleur zat ik idd ook wel aan te denken, maar zie hierboven waarom toch wit Knipoog . Ik denk dat ik dat nog wel een keer ga proberen, of met een glanzende vernis lijkt me ook wel wat.

En over het verkopen, ik twijfel erover, zelf doe ik er eigenlijk niets mee en dat vind ik wel zonde maar ik weet niet echt hoe ik erover moet denken dat mijn gevoel aan iemands muur hangt. Dus ik moet er nog even over denken prijs zal zo tussen de 75 en 150 liggen, dat is volgens mij wel reëel voor een schilderij van dit formaat.

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-05 14:04

Vanillia schreef:
Ik vind 'm werkelijk fantastisch! Mocht je erover denken 'm te verkopen dan hou ik me aanbevolen.. Lachen

Ik ook!
Ik vind 'm geweldig!

Guinevere

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-05 14:49

Mooi! Dat is tenminste weer eens iets anders. Ik denk alleen dat hij nog mooier zou zijn als de eenhoorn met donkerrood geverfd was, dan is het meer één geheel.

Vue

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-05 19:07

hij is erg gaaf ! Ja
meer heb ik niet te zeggen Vork

Eve_lien

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-05 19:10

Haa
*ik heb dit topic stiekem pas zeven keer bekeken en alle reacties steeds gelezen.
Nou, dan bij deze ook eens mijn mening;
Ik vind het idee echt super etc. maar had eigenlijk ook de eenhoorn wat meer samen met de achtergrond gezien. Maar; toen ik de reacties enzo had gelezen en gelezen had waarom hij wit was enzo, vond ik hem eigenlijk zo ook wel heel mooi..
Dus kortom; Hij is echt heel mooi Lachen

IcePrincess

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-05 21:49

bedankt allemaal Lachen

ik had echt niet verwacht dat mensen het mooi zouden vinden, ik zit er wel aan te denken om schilderijen in deze stijl ook in opdracht te maken, kun je zelf de kleuren en het formaat kiezen en eventueel de lijntekening naar je eigen paard, als iemand daar interesse in heeft kan die mij pb-en, prijs van de eerste zal wat lager liggen omdat ik niet weet of eht een succes zal worden Nagelbijten / Gniffelen .

Vinaba

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-05 22:30

VeirL schreef:
Heel apart, maar wel mooi

Spreekt me aan Lachen

hetzelfde hier Lachen

heidiLOVER

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-05 23:17

Ik vind het best w3el wat leuks hebben hoor Lachen