[tek] Olympic Ferro

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Effy

[tek] Olympic Ferro

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-05 22:42

Dit is de eerste keer dat ik hier een tekening plaats, heb nooit zo'n zin om ze te scannen Bloos

Ik was opeens in een creatieve bui en wilde een paard tekenen, en wie anders dan mijn favoriete hengst Ferro? Dus ik ging aan de slag, maar deze tekening was in eerste instantie al gedoemd om in de prullenbak te verdwijnen en toen begon ik aan een potloodtekening. Toen ik eenmaal een schets gemaakt had, had ik even geen zin meer om verder te gaan en snuffelde wat rond op bokt. Toen kwam ik plots het bericht tegen waarin stond dat deze geweldige hengst zojuist was overleden. Een schok en erg toevallig dat ik net bezig was hem op papier te zetten Clown Tekening is dus niet gemaakt naar aanleiding van de dood van deze geweldige hengst, maar is zeker een persoonlijk eerbetoon.

Uiteindelijk heb ik toch nog wat kunnen maken van m'n eerste tekening die ik met waskrijt was begonnen. Omdat ik echter niets had om dingen ook weer uit te kunnen gummen, was het enige dat ik kon doen door tekenen en eventuele fouten verdoezelen door er nog eens overheen te gaan of ze gewoon te laten zitten. Niet compleet zoals ie moet zijn dus, maar toch nog redelijk gelukt, presenteer ik u:

Afbeelding

Gebaseerd op:

Afbeelding

Het welbekende verhaal: wegens het scannen wat krasseriger dan het origineel. Tevens niet ingekleurd omdat ik dat met waskrijt niet mooi vind.

hipkippie

Re: [tek] Olympic Ferro

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-05 22:54

Ik vind hem heel mooi Haha!
alleen vind ik het oog iets te groot...maar kan ook aan mij liggen hoor. Knipoog

Effy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-05 22:55

Hihi, dat ligt niet aan jou, het oog is ook te groot Haha! Maar dat komt dus omdat ie in eerste instantie niet was hoe ik het hebben wilde, en tsja, ik had niets om te gummen dus toen werd het een beetje een kliederboel Bloos

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-05 08:01

Ik vind het een hele mooie tekening, alleen het tuig vind ik niet mooi. Te slordig zeg maar.

Maar oh wat is dat paard mooi getekend! Bloos!

Vinaba

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-05 10:52

ik ga met natasja91 mee Ja

Vue

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-05 12:03

t hoofd stel is zwart met witte randjes niet andersom Knipoog
en zoals gezegd het oog is iets te groot.
verder vind ik hem prachtig ! OK dan!
mischien is het leuk als je hem nog swart maakt ? ( bijv. met donker pastelkrijt, dan bijfven je lijnen nog wel houtskool )

SquitAnae

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-05 20:22

echt super mooi gedaan Lachen..

ik wou dat ik dat zo kon ..

YellowKitten

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-05 07:57

Sú-per mooi hoor! Ja en ik vind dat de schoonheidsfoutjes eraan nog heel erg meevallen. Lachen

marjoke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-05 14:05

woo mooi gedaan hoor! Lachen
alleen mis ik wat schaduw in de tekening Lachen meer het oog ind ik heel erg mooi gelukt.

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-05 14:40

mooi gedaan