Ik was opeens in een creatieve bui en wilde een paard tekenen, en wie anders dan mijn favoriete hengst Ferro? Dus ik ging aan de slag, maar deze tekening was in eerste instantie al gedoemd om in de prullenbak te verdwijnen en toen begon ik aan een potloodtekening. Toen ik eenmaal een schets gemaakt had, had ik even geen zin meer om verder te gaan en snuffelde wat rond op bokt. Toen kwam ik plots het bericht tegen waarin stond dat deze geweldige hengst zojuist was overleden. Een schok en erg toevallig dat ik net bezig was hem op papier te zetten

Uiteindelijk heb ik toch nog wat kunnen maken van m'n eerste tekening die ik met waskrijt was begonnen. Omdat ik echter niets had om dingen ook weer uit te kunnen gummen, was het enige dat ik kon doen door tekenen en eventuele fouten verdoezelen door er nog eens overheen te gaan of ze gewoon te laten zitten. Niet compleet zoals ie moet zijn dus, maar toch nog redelijk gelukt, presenteer ik u:

Gebaseerd op:

Het welbekende verhaal: wegens het scannen wat krasseriger dan het origineel. Tevens niet ingekleurd omdat ik dat met waskrijt niet mooi vind.