Ik vind alleen het lettertype net een beetje storend, je moet er echt goed voor gaan zitten om het te kunnen lezen Of ligt dat aan mij soms? Verder geen commentaar . . Behalve dat het niet symetrisch is enzo, maar daar hou ik alleen van geloof ik
Bedankt allemaal Hehe ik heb vet veel moeite gedaan om 'm juist niet echt symetrisch te doen, ook met die overgang van kleur naar zwart-wit Hehe ik vond 't symetrisch dus niet zo mooi En helaas, als .psd was het nog wel leesbaar, maar door JPG is de kwaliteit wat vernaggeld zegmaar
Hehe Smeejj, je hebt wel gelijk; maar dan rijmde het niet meer Haha maar het is idd geen correct Engels; I know, maarja Dank!
Hehe nouja dat kan Het is ook niet het meest originele enzo, aangezien de vlinder gewoon met een brush gedaan is enzo Maar dat het zo vaag/blurrig is komt vooral dus door het jpg-tje helaas
De bewerking op zich ook, ik vind alleen het lettertype iets storen en ik had een beetje moeite met de verschillende gekleurde delen. als de dan naar de bewerking kijkt, is het net of het twee gedichten zijn. Aan de andere kant is het ene deel 'positief' zeg maar en het andere deel 'negatief', dus dan is het misschien ook wel weer goed zo. Ik weet het niet