Eigen site maken. Hoe moet dit?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

MaiNat

Eigen site maken. Hoe moet dit?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-05 17:11

Sinds mijn profiel er hier uit ligt vind ik het lastig om mijn foto's enz op te zoeken op het internet, zodoende wil ik graag een eigen site maken op het internet. Hier kan ik dan lekker creatief zijn en alles bijhouden. Alleen hoe maak je zoiets?
Wie wilt me dat uitleggen of mij helpen?

JoSav

Re: Eigen site maken. Hoe moet dit?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-05 17:51

Het is moeilijk zoiets simpelweg uit te leggen, ik heb zelf weinig verstand maar heb toch een nette website in elkaar weten sleutelen. Als je geen HOE-MOET-HTML boek wil aanschaffen raad ik je aan deze website eens een bezoekje te brengen http://www.lissaexplains.com want daar heb ik zelf heel veel aan gehad. het is bedoeld voor kinderen, maar vond het zelf zeer leerzaam.

Succes!!

MaiNat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-05 18:01

Ik heb gekeken bij haar site en deze is heel leerzaam maar ik weet niet waar ik mijn eigen url kan registeren. Wel moet het gratis zijn! Ik dacht al aan yahoo maar is er geen nederlandse?

litteltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-05 18:27

Ik wil ook al langer een eigen site maken. Maar een echte oficiele site kan ik niet. Ik heb een aantal adressen gevonden waar je sites kunt maken, (wat niet al te moeilijk is).
Eentje die ik vroeger altijd gebruikte is: Http://groups.msn.com/ ik hoop dat het lukt om een site aan te maken Knipoog
hier nog een paar:
http://www.geocities.com
http://www.lycos.nl (ik weet niet echt hoe het daar werkt)

biji groups.msn heb ik redelijk veel ervaring, pb me anders maar en ik leg alles uit als je zoiets wilt.

JoSav

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-05 18:47

Het is moeilijk nog een goede freeserver te vinden. Het internet is inmiddels heel groot geworden wat ertoe heeft geleid dat de meeste freeservers streng zijn geworden en nog maar heel weinig ruimte terug geven. Je kunt eens rondkijken op bravenet.com of geocities.com, maar ik wens je heel veel succes. Ik heb inmiddels mijn eigen domein aangeschaft (Nederlandse provider) wat helemaal niet zo heel erg duur was.

Veel succes!

MaiNat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-05 19:01

Ik heb me bij msn aangemeld maar daar dat programma om foto's neer te zetten doet het niet zodoende dat ik me nu bij yahoo heb ingeschreven
Hopelijk heb ik snel mijn eigen site! Ik kijk nu welke ik het beste vindt!
Bedankt! OK dan!