Niet geweldige resultaten, aangezien ik normaal niet verder ga dan een portret van een paard. Laat staan een heel paard, en dan ook nog eens een 'mens' ernaast

Het gezicht van de eerste tekening is dan ook met dank aan klasgenote Feriba, die, i.t.t. mij wél gezichten kan tekenen

Moeilijk trouwens, om mens en paard een beetje in goede verhoudingen bij elkaar te krijgen!! Na veel pogingen had ik op een gegeven moment maar een vlinder op haar hand gemaakt, maar dat vond ik niets, dus nog een poging gewaagd. Dat lukte gelukkig wat beter

Oja, ik had haar liever wat 'molliger' gezien, maar al de meiden om me heen wilde haar zo'n 'slanke den' hebben, dus vooruit

He, herkenbare ketting voor de fans

En nr. 2. Vind hem zelf nog niet 'af', maar geen idee wat ik er nog bij moet doen... Laat hem even een tijdje liggen denk ik

Baal wel een beetje, kreeg het mensje niet mooi in verhouding met het paard, had haar liever wat kleiner gewild, maar dan werd het een mensje dat vreselijk uit proporties was gerukt

Overigens met dank aan "Arwen" (uit LotR) die model wilde staan, en een Fries die 'onderhanden' is genomen door Femke (www.hypofocus.com)

Tips, commentaar en ideeën zijn altijd welkom !!