Weer eens een computertekening van mij. Deze keer voor het eerst op bokt met achtergrond. (niet echt geweldig of spectaculair, maar voegt toch wat toe, vond hem daardoor wat meer hebben dan de versie zonder achtergrond, toch.)
Ik had em 100% super geweldig gevonden, als die unicorn ipv naar rechts, recht op je af had gevlogen.. Ja of de achtergrond moet zo dat het lijkt dat ie naar rechts gaat, het is nu een beetje tegenstrijdig. Snap je wat ik bedoel? Verder supergaaf !!
Ja, ik zie nu in wat je bedoelt Mik_beer... Ik had alleen de achtergrond er later bij gemaakt, en dat was een beetje impulsief, dus zo had ik er nog nooit over nagedacht!
cracker, achteraf vond ik zowiezo dat ie wel errug smal was geworden (ook vrij dunne kont), maar ik was ook niet 100 % helder (beetje oververmoeid af en toe) dus daar kwam ik pas achter toen ie af was en toen dacht ik, ach... Ik teken wel vaker paarden op de computer (en ook op papier), alhoewel ik het laatste halfjaar ofzo helaas vrij weinig op de computer heb getekend.