[Verhaal] Geflashed !

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_Madelon

[Verhaal] Geflashed !

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-05 14:08

Ik had ineens wat inspiratie en dacht laat ik het maar op bokt gooien,,
Graag kritiek, wat ik zou kunnen verbeteren enzo!
Misschien komt er wel een vervolg Tong uitsteken

Citaat:
"wat denk je wel niet, dat je zomaar met alles en iedereen kan lopen kloten als ik er niet bij ben" Danielle probeerde zich los te rukken uit de armen van David,

Een uur geleden leek alles nog zo mooi, totdat ze David zag zitten, in het winkelcentrum, op een bankje met een andere meid! Kwaad was ze na hem toegelopen, gezegd dat ze hem nooit meer hoefde te zien, en dat hij kon bellen als hij alles uit wilde leggen. En nu, nu stond hij voor haar, met tranen in zijn ogen, smekend haar terug te nemen, "het was niet wat je dacht Daan" hoorde ze David zeggen. "Wat is het dan wel, ik zag jullie toch, die slet liggend in jou armen, de blik in haar ogen, jou blik in je ogen, dezelfde blik die ik ooit zag als je mij aankeek, en ik al weken niet meer gezien heb" huilend probeerde ze zich nogmaals los te rukken uit Davids armen, maar ze weet, hij is te sterk. “laat me het nou verdomme uitleggen Daan!” Davids stem begon nu wanhopig te klinken. Oke Daan, beheers je, laat hem het uitleggen dacht ze bij zichzelf! Langzaam verslapt David zijn kracht en eindelijk kan Danielle zich losrukken uit zijn armen, “Oke, wat heb je te vertellen, ik hoef geen details, zeg me alleen waarom!” Verdoofd door alles wat ze die middag gezien heeft luistert ze naar wat David allemaal te vertellen heeft, “ze betekent helemaal niks voor me, Je weet toch dat ik van jou hou, dat je alles voor me bent, het was maar een meisje dat dacht dat ik verliefd op haar was, ze had aandacht nodig en ik vond het leuk haar te flashen!” Danielle’s mond viel open van verbazing “haar gewoon even gezellig flashen, ben je helemaal gek! Ga weg! GA WEG! Rot alsjeblieft op David!

*sorry voor de boktcencuur Schijnheilig*

Emaartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-05 14:12

kan me voorstellen dat ze nou vervelend voelt!!!!maar snap het eerlijk gezegt niet helemaal Bloos!

bowena_84

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-05 14:12

Nogmaals:
ooeeeeeew hijs goeie Haha! meer Extreme duivel Tong uitsteken

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-05 14:36

hijs goed!
wat betekent flashen? Bloos

Flabbergast

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-05 15:44

Oeeh.. weer een leuk verhaal.. Alleen je spelling klopt soms niet.. En idd.. wat is flashen Haha!

_Madelon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-05 15:56

pharagirlke schreef:
wat betekent flashen? Bloos

is dat dan echt zo'n woord wat ze alleen hier veel gebruiken Bloos! Tong uitsteken
Flashen is uhm jha hoe gaa'k dat zeggen Verward

iemand flink in de zeik nemen!

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-05 16:17

Playen. Knipoog

Maar wel goed verhaal, jammer dat ie zo kort is. Tong uitsteken

_Madelon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-05 16:27

is dat een hint Knipoog
ik ben bezig met doorschrijven, als ik een voorraadje heb,
dan krijgen jullie wel wat mee Tong uitsteken

wees geduldig mensen Vork

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-05 17:00

ja dat is een hint Schijnheilig

Flabbergast

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-05 17:31

Helemaal mee eens Haha!

_Madelon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-05 17:44

ff een vraagje,,
Ik heb nu ook een versie in "ik" vorm op de pc staan!
wat vinden jullie fijner lezen?
nog een keer het stuk maar nu in de ik vorm,,

Citaat:
"wat denk je wel niet, dat je zomaar met alles en iedereen kan lopen kloten als ik er niet bij ben" Ik probeerde mezelf los te rukken uit de armen van David,

Een uur geleden leek alles nog zo mooi, totdat ik David zag zitten, in het winkelcentrum, op een bankje met een andere meid! Kwaad was ik naar hem toegelopen, gezegd dat ik hem nooit meer hoefde te zien, en dat hij kon bellen als hij alles uit wilde leggen. En nu, nu stond hij voor me, in mijn kamer, met tranen in zijn ogen, mij smekend om hem terug te nemen, "het was niet wat je dacht Daan" hoorde ik David zeggen. "Wat is het dan wel, ik zag jullie toch, die slet liggend in jou armen, de blik in haar ogen, jou blik in je ogen, dezelfde blik die ik ooit zag als je mij aankeek, en ik al weken niet meer gezien heb" huilend probeerde ik nogmaals los te rukken uit Davids armen, maar ik weet, hij is te sterk. “laat me het nou verdomme uitleggen Daan!” Davids stem begon nu wanhopig te klinken. Oke Daan, beheers je, laat hem het uitleggen dacht ik bij zichzelf! Langzaam verslapt David zijn kracht en eindelijk kan ik mezelf losrukken uit zijn armen, “Oke, wat heb je te vertellen, ik hoef geen details, zeg me alleen waarom!” Verdoofd door alles wat ik die middag gezien heb luister ik naar wat David allemaal te vertellen heeft, “ze betekent helemaal niets voor me, Je weet toch dat ik van jou houd, dat je alles voor me bent, het was maar een meisje dat dacht dat ik verliefd op haar was, ze had aandacht nodig en ik vond het leuk haar te flashen!” Mijn mond valt open van verbazing “haar gewoon even gezellig flashen, ben je helemaal gek! Ga weg! GA WEG! Rot alsjeblieft op David!

*edith: spellingsfouten aangepast!*

Kirstenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-05 17:52

hij is fattt Vork
meer meer Tong uitsteken
ik vind alleen die 1e vorm leuker dan die ik-vorm Lachen

Flabbergast

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-05 17:56

*Twijfel* De eerste maar Haha!

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-05 17:56

Leuk verhaal
Meer meer Vork

_Madelon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-05 18:10

ik denk toch dat ik het in de ik-vorm ga verder schrijven, omdat ik in gedachte heb ervaringen uit m'n eigen leven *dingen met vrienden enzo* erin wil gaan verwerken, en dan is de ik-vorm makkelijker schrijven.

*misschien dat er vanaaf nog een stukje komt Vork*

Me_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-05 19:00

Echt vet !! doorschijven !!

Flabbergast

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-05 20:50

Okay.. ik twijfelde toch al,dus het maakt niet uit Haha! Als je maar doorgaat..

Joyce11

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-05 22:08

Ik vind het erg goed! Misschien is het een idee om het in de ik-vorm tegenwoordigetijd te schrijven,
ik persoonlijk kan me dan beter inleven!
Zeker verder schrijven!!!! (mocht je het niet zeker weten Tong uitsteken)

_Madelon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-05 21:01

Citaat:
David blijft onbeweeglijk stilstaan. Er valt een nare stilte, het enige wat je hoort is mijn gesnik. “David, ga weg!” Ik begin te schreeuwen “ik wil dat je weggaat, nu meteen! Ga David, ga en kom nooit meer terug!”

Boem, de deur slaat dicht, hij is weg, waarschijnlijk voorgoed, misschien zal ik hem nooit meer zien. Huilend val ik op de bank. “Hoe kan hij dat nou doen, dacht hij nou echt dat ik het zou begrijpen, ik ben toch niet gek!” Rare gedachtes gaan door mijn hoofd. Ik vraag mezelf af. “Zal hij dezelfde woorden gezegd hebben als tegen haar, zou hij haar verteld hebben dat ze de enige voor hem is, of zou ze geweten hebben dat ik bestond?” "Oke Daan, nu is het genoeg, je moet jezelf niet gek maken! Het leven gaat door." De minuten gaan voorbij, langzaam en zonder David. Ondanks dat hij iets geflikt heeft wat niet door de beugel kan, kan ik hem niet vergeten.

Dag na dag zit ik alleen thuis, kijk ik een beetje tv, zit achter mijn computer. School, ach dat interesseert me even helemaal niet. De telefoon neem ik niet op, smsjes beantwoord ik niet. Ik wil niets en niemand spreken! Drie dagen na de ruzie met David wordt mijn deur van het slot gedraaid. Daar staat ze dan, Marieke, mijn beste vriendin, met tranen in haar ogen komt ze naar mij toegelopen. Automatisch sta ik op, troost haar, weet niet waarom! “Wat is er, Mariek?” vraag ik zachtjes.

*Met medewerking van onze boktschrijfster Shanna16 Vork thQ meid !*

ponymeid1

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 21:21

Op een berg spelfoutJES na, vind ik t wel tof. Ik snap alleen niet, Kim begint verhaal te schrijven, Madelon begint verhaal te schrijven. Zonder het van elkaar te weten, en het verder eigenlijk zeer weinig doen, volgens mij is onze telepatische band niet uitgewerkt .. Schijnheilig

Flabbergast

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 21:24

Meer meer meeeer ! Haha!

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 21:56

Madeloonnnn had nou gewoon mijn versie erop gezet! Nu klopt het weer niet! Boos!

Jij muts Tong uitsteken

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 21:58

schrijf verdeeeerr *LOL*

_Madelon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-05 23:21

vandaag heb ik niet verder kunnen schrijven,,
paard, vriendje, school! dus geen nieuw stuk Schijnheilig
morgen waarschijnlijk weer Knipoog
nog even geduld dus Tong uitsteken

_Madelon

Re: [Verhaal] Geflashed !

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-05 14:38

en ook gister kon ik nix plaatsen Tong uitsteken
omdat bokt eruit lag Knipoog

maaaaaaaaaaaaaar. ik heb een nieuw stuk Haha!

Citaat:
“Hij is dood Daan!” fluistert ze. “Wie is er dood” vraag ik. Dan dringt het tot me door. In paniek laat ik Marieke los. “David!” Zeg ik geschrokken, Marieke knikt. “Nee, dat kan niet, het mag niet, nu niet, nooit niet!” Marieke laat me uitschreeuwen, dan zak in elkaar en begin hard te huilen. Na enkele minuten kom ik een beetje tot rust. “Hoe?” Met moeite krijg ik dit ene, maar simpele woordje over mijn lippen. Marieke zwijgt, “hoe?!” dit keer wat harder. “Hoe Marieke, vertel het me, hoe?!” Ik zie haar twijfelen, dring nog een keer aan, ze begint te vertellen.“Hij zat met zichzelf in de knoop. Al een hele tijd. Op het ergste moment liet jij hem in de steek, ook al had je alle recht toe. Twee dagen lang heeft hij zich kapot gedronken, pillen genomen. Vanmorgen heeft hij zelfmoord gepleegd. Hij sprong voor de trein…” Marieke zwijgt even. “… de trein van kwart over acht, Daan… dat is de trein die jij altijd nam…”