, ik was me nogal duidelijk aan het vervelen. Dus ik heb m'n potloodjes maar weer gepakt. Commentaar mag, mits opbouwend, niet al 3x gezegd en graag ook erbij hoe ik het zou kunnen verbeteren. En ja ik weet dat ik een aparte schaduwloze stijl heb, en ja ik heb al eens schaduwen geprobeerd, en nee dat zag er echt niet uit
.Afke, ook in mijn avatartje. Ik vind de tekening goed gelukt, het straalt echt... Erm... Afke uit
.Zomaar een beessie, en wat ze om d'r nek heeft weet ik eigenlijk niet, ik dacht laat ik wat om d'r nek gooien
, maar wat het moet voorstellen? Joost mag het zeggen
. Ik vind deze wel grappig, en het paardje kijkt ook heel lievvvv
.-xxx- Zieke Suus

maar missch snap je het wel..vanaf de hak nog een lijnte omhoog zeg maar, bij zn billen
bij de eerste zijn de zwarte vlekken op ze benen ook geschaduwd, als je dat zo bij heel het lichaam doet moet het ook lukken. ik vind het hooft op de eerste ook een beetje te breed, maar de kaak is ook te groot. als je de kaak al eens wat kleiner maakt zal het er al heel wat beter uitzien
ook het ding rond zijn nek is erg vreemd (maar dat zei je zelf al
. En ik heb schaduwen gemaakt bij die tekening, vooral het hoofd had ik heel gedetailleerd gemaakt, maar dat vond ik gewoon echt niet mooi bij mijn stijl
. Ik wil niet dat het te realistisch wordt, maar het moet duidelijk een paard zijn, net als een tekenfilm ofzo
, kijk, je hebt ze in allerlei soorten..