Ik wilde mijn verhaal schrijven voor mijn Psych, maar ik begon te rijmen, er kwam dit zomaar in 5 minuten uit.....School is weer begonnen, de routine is weer begonnen. De routine van alles geven en vooral niet zelf leven. Iedereen vrolijk en blij na de feestdagenIk wou dat ik hetzelfde kon behagen, wetend dat het voor mijn moederde laatste keer was,dan besef je het pas. Je doet wat de maatschappij verlangten zo wordt je met regels behangt Niet lekker genieten van die tijd die je nog hebt met haarNee, hard werken en gewoon doorgaan en dan is het klaarook het leven van haar. Waarom alles zo moeten? Waarom alles zo overhaast.Nu zit ik er echt overal met mijn gevoelens er naast Ik snauw iedereen af en wil alleen zijnIk wil het verwerken die pijn.Maar daar is geen tijd voor, Want alle mensen in de maatschappij in een koor; Je moet werken aan je toekomsten dat ik vind het toch echt het stomst Ik wil leven met mijn moeder en dan zie ik welWant zo zit ik nooit meer lekker in mijn velIk leef nu alleen maar met kommer en kwel. Ik wil genieten van de dagen die ik nog heb met haar,Nu zijn we nog echt een paar Maar school wacht, examen wachten dat moet ik ook halen, O wat een pracht! Ik haat de maatschappij, alles MOETENEn nu moet ik hiervoor boeten..... en?