Vraagje over bijvullen TRIA Markers (Helup!)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Mireille

Vraagje over bijvullen TRIA Markers (Helup!)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-05 00:16

Mijn coolgray 2 en 4 waren op dus ik heb op school vullingen gekocht.

Bijgevult en ben verder gaan tekenen.
Al vrij snel (die zelfde tekening nog) was mijn coolgray 2 alweer leeg, terwijl ik er toch inkt in heb gekiepert tot hij overliep.

Dus ik weer bij vullen.
Met mijn stomme kop heb ik er toen perongeluk vulling van gray 4 in de marker van 2 gekiept.

En ik vrolijk verder tekenen.
En nu? Scheve mond

Heb ik nu mijn coolgray 2 verpest of kan ik dat oplossen.

Sowieso was hij alweer leeg na even tekenen....

Ik krijg echt een hekel aan die dingen..... (en ze kosten me nog een heleboel geld ook nog)

Heike
Mede-oprichtster

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-05 03:05

Je moet ze echt druppelsgewijs bijvullen. Dat duurt dus wel even. Verder ben ik bang dat de kleur voorgoed verloren is. De markers zijn specifiek en bepaalde kleur en als je hem gaat mening dan klopt er niets meer van. (trapjes ed)

Er zijn zelfs speciale markers op d emarkt met een bepaalde vloeistof. dan zet je een andere stift op die, en nog een, en dan mengt hij vanaf de punt zeg maar.

Maarre ik heb er hier nog een boel liggen. Kopen Schijnheilig heb tien grijze en 20 kleuren. De oude versie stift en die zijn veel fijner!

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-05 18:10

Hmmm...

Ik heb het vanmiddag even gevraagt aan dat vrouwtje in het winkeltje en die zei dat als die vulling weer leeg is dat ik dan gewoon weer gray 2 er in kan knikkeren, even tekenen en dat ik dan weer gewoon de originele kleur heb....

Hoe kan ik ook zo stom zijn... Scheve mond

Ik vond het zo vreemd dat ze meteen overliepen na even vullen.
Dus echt een druppel, er in laten lopen en volgende druppel? Dan ben je wel even bezig...

Volgens dat vrouwtje in de winkel zijn er leerlingen die naar zeggen de hele zwarte kop er af trekken en dan de inkt er in doen, dat zou veel makkelijker gaan, maar ik weet niet of dat werkt.
Ik krijg die dop er in iedergeval niet af.

Wil je ze kwijt dan Heike? Lachen

Als ze nog flink vol zijn en de punt niet droog is dan wil ik ze misschien wel van je overnemen.

Heike
Mede-oprichtster

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-05 18:31

Ze zijn niet uitgedroogd hoor. En ja ik wil ze graag lwijt. Ik doe er niets meer mee, en ze zijn te duur om aan Benthe te geven. Ik neem ze vrijdag wel mee.

Dniesy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-05 19:19

En een paar druppels op de punt zelf wil ook wel eens helpen, het duurt altijd een tijdje voordat de inkt in de punt is gelopen...

En dat met de verkeerde kleur er in is mij ook wel eens gebeurt.... zwart in een transparant gegooit... Nooit meer goed gekomen helaas...

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-05 19:50

Aaah ik word echt gek van die rot dingen Boos!

De markers die ik gister heb gevult pak ik nu om verder te tekenen.
Ik trek de dop er af, houd hem op zijn kop en alle inkt komt zo uit de punt gelopen.
En niet een druppeltje, nee gewoon alles in een keer.

Boos! Boos!

Irritant

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 17:40

Aii, dat is echt een troep!

Ik heb mn markers nog niet bij hoeven vullen dus zou ook begot niet weten hoe het moet Scheve mond