Rainie schreef:*Jaloers is*Mijn vuurwerkfoto's zijn bagger. Dit zegt tenminste nog iets Je bent echt een zeikert he Wie zijn foto is nou bagger.... die van jou zijn veel beter...
Uhm even tussendoor...Ik vind jullie beide even goed hoor Fairie en Rainie!!!Jij ook goed gelukte foto Fairie!
Sammiej schreef::\ Uhm even tussendoor...Ik vind jullie beide even goed hoor Fairie en Rainie!!!Precies Maar egt heel mooi! Nooit geweten dat vuurwerk toch nog mooi kon zijn
Stelletje perfectionisten Ben ik ook hoor, niks mis mee Ik vind het wel een mooie foto; zo'n vuurwerk heb ik hier niet gezien
Ik vind het zeker geen lelijke foto!!Vuurwerk is heel moeilijk te fotograferen, ik ben der dus niet eens aan begonnnen
Ik vind het er heel vaag uit zien..Wel heel erg mooi..maar in het begin dacht ik dat het confettislierten waren..
ik vind hem ook erg apartalleen vind ik de tekst 2005 een beetje storen,als die nou wat lichter was was de foto wat leuker
Ik moest eerst het rolgordijn naar beneden doen, voordat ik de '2005' zag, die ik btw helemaal niet vind storen Mooi gedaan! Lijkt me super moeilijk om dat te fotograferen zeg! Super