[speech] Ik bedank...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Annash
Blogger

[speech] Ik bedank...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-05 00:41

Hier zit ik dan, op mijn kamer, 2 uur voor het nieuwe jaar. Ik wil toch nog een aantal mensen bedanken…

Mijn ouders gaan voor iedereen. Voor het feit dat ze altijd achter me staan en mijn moeder voor het feit dat ze altijd met me meegaat als ik moet trainen. Het gaat niet altijd even goed, maar ik waardeer jullie enorm! Hou van jullie Lovers

Dan is het de beurt aan vriendinnen:

Als eerste Daniëlle. Zonder haar had ik het zwaarder gehad dan ik het dit jaar heb gehad met haar hulp. Daan, ontzettend bedankt voor je steun. Het is fijn te weten dat er altijd iemand is die weet wat ik denk, wat er mis is of wat ik wil zeggen, zonder dat ik dit aangeef. Bedankt voor al je tijd. Weet dat ik er altijd voor je zal zijn als je me nodig hebt, zoals jij er was voor mij dit jaar.

Even een bijpassend stukje voor jou uit een liedje wat goed past:

Destiny's Child - Love schreef:
Through you I live and love again
Open the path to happiness
Through you I learn to smile again
I trust you just guide me take my hand

© 2004 Destiny’s Child - Love

Als tweede… Maya. Misschien wat onverwacht, misschien niet. Voor mij niet. Maay; bedankt voor al je ‘verhalensteun’ het afgelopen jaar. Zonder jou had ik het niet kunnen doen. Ook bedankt voor alle goede gesprekken die we hebben gehad en ook hier, voor je steun. Ik hoop dat je nog lang de “eerste lezer” van mijn verhalen mag zijn!

Dan Laura en Madelon. Laura; bedankt voor alle vrolijke momenten dit jaar. Alweer bijna 2 jaar kennen we elkaar en ik heb nog geen moment spijt gehad van onze eerste ontmoeting. Madelon; jij ook bedankt voor alle melige, maar ook serieuze momenten. Ik ben erg blij dat ik je dit voorjaar heb leren kennen en als het aan mij ligt komt er nog lang geen eind aan onze vriendschap!

Michelle. Ook al ken ik je nog maar zo kort, ik weet dat we goed met elkaar overweg kunnen. Bedankt voor het luisteren deze avond. De ‘echte’ band zal nog wel moeten komen, maar daar twijfel ik niet aan. En nee, ik ben nu vrij helder Tong uitsteken Proost meid! Haha!

Paulien, Tamara en Guinni. Paulien; bedankt voor je luisterende oor en al je tips, maar ook de gezellige gesprekken. Tammie; jij bedankt voor al je melige ideeën en tips voor mijn verhalen. Tot 6 januari, we gaan lol hebben! Guin; jij bedankt voor je altijd vrolijke gesprekken en momenten! En dit jaar in Zelhem wordt het wel meeten he, ik ga niet nog een 4 uur wachten bij die finish!

Stephanie, Stefanie en Stephanie. Ja een hele waslijst Haha! Steph (Jaggie) ook alweer 1,5 jaar. Echt zo’n ‘meetvriendin’… kom je dit jaar naar Kilder met Undercover? Knipoog Stefanie, nog zo’n geval. Ik zie je snel en bedankt voor alles. Stephanie (Lovelance) jij ook bedankt voor de gezelligheid en lol die we hebben gehad.

Linda; ook jij mag niet ontbreken. Waarvoor? Voor alles… thnx girl!

Last but not least: alle ‘fans’ van het Orlando Fanfic! (Wat is dit ontzettend leuk om eens te zeggen!) Ik vind het ontzettend leuk dat jullie dit verhaal, al bijna een jaar lang, zijn blijven volgen. Jullie blijven me inspireren en doorzetten om door te schrijven. Vergeet nooit dat ik dit verhaal voor júllie schrijf en niet voor mezelf!

Meer mensen kan ik zo, geloof ik, niet bedenken, al zullen ze er ongetwijfeld zijn, Misschien toch wat teveel alcohol gedronken Knipoog

Gelukkig nieuwjaar, de beste wensen en een knallende knallend 2005 (© 31 december 2004 by Michelle Eveleens en Shanna Alderliesten Haha!) voor iedereen hier op bokt.

Heel veel liefs,

Shanna Kusje

_Madelon

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-05 00:47

Yow Meid,,
zal ik dan ook maar ff!

Jij ook super bedankt voor al onze uuhh *kampeer* lollige momenten Knipoog
uuhh,, jah,, komt nog LAAAAAAAAAAAAANNNNGGG geen einde aan onze vriendschap,,

Tot volgend jaar Knipoog volgende week dus Tong uitsteken
Ik spreek je snel meid!!!

Houfanjouw! Kusje

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-05 00:54

Aaah lief Haha!

Ook maar alvast een gelukkig nieuwjaar!
En hopelijk moet je ons (de fans van het Orlando fanfic) eind volgend jaar weer bedanken Tong uitsteken

Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-05 14:04

Aaaaaah wat lief Shan! Lovers Jij ook thnx voor alle maffe & leuke momenten en dat gaat zeker leuk worden de 6e! Vork

Iedereen verder ook een happy 2005!

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-05 14:08

Ow... *ziet nu dat ze een very important iemand is vergeten!*

Citaat:
Eline! Eline hoort bij het groepje van Paulien, Tamara en Guinni.
Lien; jij ook ontzettend veel bedankt voor al je steun het afgelopen jaar. En ik kom zo snel mogelijk naar je toe! Kusje

Stefanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-05 14:10

hey shan!!
Super lief Lovers
ik zie je hopelijk gauw weer!!
misschien in de maand Februari wel 2 x Cool
Ik wens je een gelukkig en sportief 2005 !!

Willeke15

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-05 15:01

Afbeelding
Gelukkig 2005 Shanna

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-05 15:14

Lief stukje Shan!!!

Gelukkig nieuwjaar meid Kusje

Pasha

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-05 16:02

hahaha Shanna, skeetje Lachen
Jij ook nog x een GELUKKIG NIEUWJAAR
ennuh dat we nog vaak lol hebben en rijden en dat soort dingen Haha!
2 jaar... gossie Lachen

jaggie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-05 18:51

Hee meis,

wat een lief berichtje Lachen dat is nou eens lekker het oude jaar afsluiten toch!

Ik weet niet of ik dit weer naar Kilder kom met Undercover, Pietje & Fritske, maar die kans bestaat wel, ik wil in ieder geval naar Varsseveld de wedstrijd komen en ook in de zomer naar de menwedstrijd Haha! dat wordt weer een hoop meeten dit jaar Tong uitsteken

GELUKKIG NIEUWJAAR meis en natuurlijk ook de rest die ik "ken" irl of van bokt!

DaniellevA

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 19:42

Shanna16 schreef:
Hier zit ik dan, op mijn kamer, 2 uur voor het nieuwe jaar. Ik wil toch nog een aantal mensen bedanken…

Dan is het de beurt aan vriendinnen:

Als eerste Daniëlle. Zonder haar had ik het zwaarder gehad dan ik het dit jaar heb gehad met haar hulp. Daan, ontzettend bedankt voor je steun. Het is fijn te weten dat er altijd iemand is die weet wat ik denk, wat er mis is of wat ik wil zeggen, zonder dat ik dit aangeef. Bedankt voor al je tijd. Weet dat ik er altijd voor je zal zijn als je me nodig hebt, zoals jij er was voor mij dit jaar.

Erg lief Shanna! Bloos
Maar zoals ik al vaker heb gezegd je hebt het allemaal zelf gedaan. Knipoog

Een heel gelukkig gezond en succesvol 2005. OK dan!